البرز - محمد جواد کولیوند رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید در حال حاضر فضای سیاسی جامعه را کنار بزنیم و به معشیت مردم توجه کنیم، گفت: بعضی از دستگاه های دولتی ما جزیره ای عمل می کنند و این جزیره ای عمل کردن آنها مردم را آزار می دهد.

بعضی از دستگاه‌های دولتی ما جزیره‌ای عمل می‌کنند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، محمد جواد کولیوند نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی، شامگاه چهارشنبه در آیین تجلیل از صنعتگران برتر استان البرز که در تالار شهیدان نژاد فلاح برگزار شد، اظهار کرد: یکی از بحث های جدی که در حال حاضر وجود دارد این است که عده ای آموزش داده شده اند به نوعی دلسردی را در کشور رقم بزنند.

وی افزود: وضعیت کشور ما در این مقطع وضعیت خوبی است هر چند در بحث های اقتصادی  وتحریم های ناجوانمردانه مشکلاتی داریم اما برای هر سختی بایستی برنامه های خاص خود را داشته باشیم.

کولیوند با بیان اینکه در طول چهل سال پس از انقلاب درگیرهای متعددی از سوی دشمنان در داخل کشور بر ما تحمیل شد، گفت: در طول جنگ تحمیلی نیزمشکلات اقتصادی فرآوانی بر ما وارد شد و پس از جنگ نیز جوانان ما را هدف قرار دادند وامروز نیز به مقدسات جوانان و حوزه های دانشگاهی حمله می کنند.

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس خاطرنشان کرد: به لطف الهی هفته آینده چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب را جشن خواهیم گرفت و با حضور گسترده در صحنه راهپیمایی ۲۲ بهمنپای نظام مقد را مهر می زنند.

کولیوند با بیان اینکه بسیاری از صنعتگران با سرمایه ها خود برای قدسات مملکت و این آب وخاک در برابر جنگ اقتصادی ایستاده اند باید افتخار کنیم، گفت: بنده به عنوان نماینده مردم تلاش های خالصانه را قدردانی می کنیم و ما نیز باید به عنوان مسئولین کشور برای فضای  آینده کشور تلاش وافری کنیم.

نماینده مردم کرج در مجلس با تأکید بر اینکه بایستی فضای نفتی کشور را بهبود بخشیم، بیان کرد: باید آرامش را به فضای کشور آورده و حداقل به ۶ سال گذشته برگردیم چراکه فضای آن روزها با درایت و مدیریت در دو بخش خصوصی و دولتی بهبود یافته بود.

کولیوند معتقد است باید در حال حاضر فضای سیاسی جامعه را کنار بزنیم و به معشیت مردم توجه کنیم چرا که برای داشتن اقتصاد بهتر و داشتن نگاهی به آینده صنعتی کشور باید تنها بهبود معشیت مردم در دستور کار باشد.

وی تاکید کرد: فضاهای سیاسی و بحث‌های همچون گفتار درمانی شکم مردم را سیر نمی‌کند و همه در کنار هم باشیم.

کولیوند به بهبود وضعیت و تأمین نیازهای اجتماعی جامعه تأکید کرد وگفت: لازم است امور مالیاتی و کمرگی کشور توسعه یابد تا بتوانیم در مسیر مقاومت قدم برداریم.

وی افزود: باید در حال حاضر فضای سیاسی جامعه را کنار بزنیم و به معشیت مردم توجه کنیم چرا که برای داشتن اقتصاد بهتر و داشتن نگاهی به آینده صنعتی کشور تنها بهبود معشیت مردم در دستور کار باشد.

نماینده مردم کرج در مجلس با بیان اینکه بعضی از دستگاه های دولتی ما جزیره ای عمل می کنند، افزود: این جزیره ای عمل کردن مردم را آزار می دهد از جمله  تامین اجتماعی یا امور مالیاتی  از این رو این موارد را در دستور کار قرار داده ایم که رسیدگی بیشتری شود.

وی در پایان گفت: بنده تا جایی که بتوانم در مسیر و مشکلات اقتصادی موانع را برطرف کنم چراکه مردم فرماندهان جبهه اول هستند و قطعا فضای آینده کشور بهتر خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.