همدان- امیر خجسته گفت: دشمن به شیوه‌های مختلف از آغاز انقلاب تاکنون به دنبال تضعیف نظام بوده و هست. با جنگ و تحریم موفق نشد تا مردم را از نظام دلسرد کند حالا توطئه تنگنای معیشتی را به شکل‌های مختلف با عوامل داخلی و خارجی خود برای ایران اجرایی کرده است.

 دشمن با توطئه تنگنای معیشتی درصدد دلسردی مردم از نظام است

به گزارش قدس آنلاین، امیر خجسته نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: دشمنان به دنبال نابودی نظام با انواع ترفند و حیله‌ها تا قبل از شکل‌گیری چهل سالگی انقلاب بودند که ناامید شدند.

وی ادامه داد: یکی از این ترفند ها افزایش قیمت کالای‌های اساسی و سایر اقلام مورد نیاز مردم مانند خودرو است که با افزایش ناگهانی خودرو و حتی قاچاق آن با همکاری عوامل داخلی به دنبال ضربه زدن به نظام بود که در کمیسیون فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس شورای اسلامی آن را رصد و با هماهنگی دستگاه‌های نظارتی خنثی کردیم؛ تا جایی پیش رفتیم که عوامل سودجو و گرانی خودرو و قاچاق آن با تهدید سعی داشتند مانع از فعالیت ما در کوتاه کردن دستشان از بین المال شوندکه با مقاومت و پیگیری موفق نشدند. اکنون سودجویان موظف شدند که کالای قاچاق را تعیین تکلیف کنند.

خجسته تاکید کرد: نماینده حامی حقوق مردم است و نباید از کسی که به شکل های مختلف بیت‌المال را غارت کرده، هراس داشته باشد؛ مقام معظم رهبری فرمودند:" سلاح مکر دشمن از طریق ایجاد تنگنای معیشتی مردم کمتر از میدان جنگ نیست و همه باید در این حوزه به صورت شفاف برای کاهش مشکلات مردم تلاش کنند."

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی افزود: در هر کجا نظارت وجود دارد مفاسد اقتصادی شکل نخواهد گرفت مجلس زمانی در راس امور است که نظارت خود را  با قوت اجرا کند تصویب ۲۲ هزار قانون بدون نظارت صحیح و قوی بی‌ثمر است مردم از مسئولان تامین معیشت و نظارت و شفافیت در عملکرد و امور می‌خواهند.

وی افزود: چطوردر گمرگ کشور نظارت نیست  و بیش از هزاران خودرو به روش های مختلفی جعلی و بدون ثبت سفارش وارد کشور شده است یا چطور امکان دارد کشوری که دام با کیفیت دارد برای نیاز مردم دام را از خارج وارد کند این شایسته ایران با این همه منابع نیست که دشمن با توطئه معیشتی مردم را در تنگنا قرار دهد.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: با قدرت مبارزه با مفاسد اقتصادی را ادامه خواهم داد و پیگیر اجرای شدن شفافیت عملکرد ها هم هستیم وقتی اتاق شیشه‌ای عملکرد مدیران وجود دارد سودجویی ایجاد نمی‌شود و مشکلات اقتصادی با شکل‌های مختلف برای مردم شکل نمی گیرد اگر کسی فسادی را دید واعلام نکرد قطع و یقین یا نفوذی در آن دستگاه هست یا خودش شریک در آن فساد است؛ مردم اشرافی‌گری و فساد نمی‌خواهند مدیریت صحیح بازار و تامین معیشتشان را تقاضا دارند و به حق هم هست و دولت و مجلس باید با نظارت صحیح خود این هدف مهم را درجامه محقق کنند.

 خجسته اظهار کرد: دشمن هر زمان به شکلی توطئه فروپاشی نظام را اجرا کرده است این بار سراغ معیشت مردم آمده نباید مردم هوشیاری خود را در این توطئه از دست بدهد مسئولان هم باید نیاز و خواست منطقی مردم را تامین کنند.

 انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.