باشگاه پرسپولیس برای دریافت نظرات و پیشنهادات درباره خصوصی‌سازی فراخوان داد.

 باشگاه پرسپولیس برای خصوصی‌سازی فراخوان داد

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، باشگاه پرسپولیس برای دریافت نظرات و پیشنهادات درباره خصوصی‌سازی فراخوان داد.  در متن این فراخوان آمده است:

باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس با انتشار فراخوان از صاحب نظران امر خصوصی‌سازی، پیشکسوتان پرسپولیس، رسانه‌ها و هواداران خواست با توجه به مصوبه هیأت وزیران مبنی بر خصوصی‌سازی باشگاه پرسپولیس، دیدگاه، نظر و راهکارهای خود را برای انجام هر چه بهتر این امر به صورت مکتوب در اختیار بگذارند.

این باشگاه در نظر دارد با توجه به مصوبه هیأت وزیران مبنی بر خصوصی‌سازی باشگاه پرسپولیس که اقدام‌های مربوط به آن از سوی سازمان خصوصی‌سازی آغاز شده است، نسبت به جمع‌آوری نظرها و راهکارهای کارشناسی و انتقال موارد به سازمان مربوطه در راستای اجرای هر چه بهتر این امر اقدام کند.

بر این اساس با توجه به اهمیت اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس که برگرفته از خاستگاه مردمی و ارزش برند آن است و هم‌چنین نظر به حساسیت‌های خاصی که توجه به آن‌ها نقش تعیین کننده در موفقیت این طرح و آینده باشگاه دارد، از تمام صاحب‌نظران در این عرصه اعم از فعالان اقتصادی، اساتید و دانشگاهیان، رسانه‌های جمعی و محققان، پیشکسوتان و هواداران دعوت به عمل می‌آید پیشنهاد، نظر، مطالعه و مقاله‌های خود را در خصوص آماده‌سازی، قیمت گذاری، روش‌های واگذاری، نظارت پس از واگذاری، پیش‌بینی‌ها در صورت بروز شرایط خاص و دیگر مسائل مرتبط چون؛ تاثیرهای اجتماعی و فرهنگی و… را از طریق Business@fc-perspolis.com در اختیار باشگاه بگذارند.

در این ارتباط به اطلاع می‌رساند، سازمان خصوصی‌سازی بر به کارگیری و استفاده از نظرها و پیشنهادهای کاربردی و مفیدی که در چارچوب قوانین و مقررات و مبتنی بر شرایط ویژه باشگاه پرسپولیس باشد در فرایند واگذاری سهام، تاکید دارد.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.