خراسان شمالی- سرهنگ علی پاکدل جزئیات انفجار منزل مسکونی در بجنورد که شب گذشته رخ داد را تشریح کرد.

نشت گاز عامل انفجار منزل مسکونی در بجنورد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی پاکدل فرمانده انتظامی شهرستان بجنورد گفت: نشت گاز باعث انفجار و تخریب یک واحد مسکونی و مصدوم شدن یک نفر در این شهرستان شد.

وی گفت: در پی اعلام انفجار یک واحد مسکونی در شهرستان بجنورد بلافاصله ماموران انتظامی  و امدادی به محل اعزام شدند.

وی افزود: در نتیجه این انفجار که در حاشیه خیابان بهارستان این شهر رخ داد خانمی حدود ۳۰ ساله  مجروح و به بیمارستان منتقل شد؛ علت این حادثه نشت گاز بخاری واقع در پذیرایی منزل بوده است.

پاکدل اظهار داشت: در حال حاضر وضعیت این خانم چندان مناسب نیست و احتمالا برای انجام مراحل درمانی به مشهد اعزام خواهد شد.

دستگیری سارق دریچه های فاضلاب با ۵ فقره سرقت در اسفراین

سرهنگ جاوید مهری فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین از دستگیری سارق دریچه های آب و فاضلاب با ۵ فقره سرقت در اسفراین خبر داد.

وی در تشریح این خبر گفت: در پی افزایش وقوع سرقت دریچه های آب و فاضلاب و ایجاد نارضایتی شهروندان در سطح شهرستان موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ماموران با انجام یکسری اقدامات فنی، پلیسی و افزایش گشت های هدفمند در مناطق سرقت شده موفق به شناسائی و دستگیری وی در یک عملیات غافلگیرانه شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین با بیان اینکه متهم در بازجوئی های انجام شده به ۵ فقره سرقت دریچه های آب و فاضلاب اعتراف کرد، تصریح کرد: دراین عملیات یک خودرو توقیف که بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

کلاهبردار حرفه ای در بجنورد دستگیر شدند

سرهنگ حسین بدری جانشین فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیری کلاهبردار حرفه ای با ۱۲۰ میلیون ریال کلاهبرداری در بجنورد خبر داد.

وی با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی با هویت معلوم با سوء استفاده از اعتماد آنان اقدام به کلاهبرداری از این افراد کرده بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه کارآگاهان با انجام یکسری اقدامات فنی و پلیسی موفق شدند محل اختفای این فرد را مورد شناسایی قرار دهند، افزود: کارآگاهان در یک اقدام غافلگیرانه وی را دستگیر و برای تکمیل تحقیقات به مقر انتظامی انتقال کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: متهم در بازجویی های بعمل آمده به ۴ فقره کلاهبرداری به ارزش ۱۲۰ میلیون ریال کلاهبرداری اعتراف کرد.

سرهنگ بدری با اشاره به اینکه متهم بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجه قضائی شد، از شهروندان خواست تا به هیچ وجه به افرادی که نمی شناسند اعتماد نکنند و در صورت بروز هرگونه مشکل و یا مشاهده موارد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.