گروهک تروریستی جیش‌الظلم طی بیانیه‌ای اعلام کرد، ساعتی قبل اقدام تروریستی در شهر نیکشهر انجام داده است.

یک نفر بر اثر حمله تروریست‌ها در نیکشهر شهید شد

به گزارش گروه سیاسی قدس آنلاین، گروهک تروریستی جیش‌الظلم طی بیانیه‌ای اعلام کرد، ساعتی قبل اقدام تروریستی در شهر نیکشهر انجام داده است.

نیک‌شهر یکی از شهرهای استان سیستان و بلوچستان است.

همچنین رسانه دولتی ایرنا به نقل از روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه نوشته است صبح امروز ۱۳ بهمن ۹۷ عوامل گروهک تروریستی، در یک ‏اقدام تروریستی به ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نیکشهر حمله کردند که در این اقدام تروریستی یک نفر از کارکنان سپاه شهید و ‏پنج نفر مجروح شدند.

به گزارش میزان، گروهک تروریستی جیش‌الظلم که ردپای عناصر آن در اکثر اقدامات تروریستی در جنوب شرق کشور نمایان است، تحت حمایت استکبار جهانی و ارتجاع منطقه ای است.

در پی عملیات صبح روز جمعه ۶ مهر ۱۳۹۷ رزمندگان سپاه اسلام علیه تیم تروریستی وابسته به استکبار جهانی در منطقه مرزی سراوان، که با آتش پرحجم رزمندگان قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه همراه بود، چهار تن از تروریست های پلید به هلاکت رسیدند و دو تن از آنان زخمی و مابقی هم به عمق کشور همجوار منطقه مرزی سراوان متواری شدند.

آنطور که سردار پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه اعلام کرد، با شناسایی اجساد تروریست‌ها مشخص شد یکی از تروریست‌های معدوم «ملا هاشم نکری» نفر دوم گروهک تروریستی جیش الظلم است.

«ملا هاشم نکری» طی سال‌های اخیر فرماندهی بسیاری از عملیات‌های تروریستی و خرابکارانه گروهک جیش الظلم در حمله به پاسگاه‌ها و مقرهای مرزی منطقه جنوب شرق کشور را برعهده داشته است.

تکمیل می‌شود

منبع: میزان

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.