بارش های باران و برف همراه با افت دمای هوا از عصر امروز ۱۳ بهمن در خراسان رضوی آغاز می شود و تا روز سه شنبه هفته جاری ادامه خواهد داشت.

بارش باران و برف در خراسان رضوی آغاز می شود

به گزارش قدس آنلاین، کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارش های باران به شکل رگباری و احتمال رعد و برق از نواحی جنوبی خراسان رضوی آغاز می شود و تا روز ۱۵ بهمن به تدریج در تمامی مناطق استان گسترش خواهد یافت.

غلامرضا ضیاء شهابی افزود: در نواحی کوهستانی و سردسیر خراسان ضوی طی روزهای دوشنبه و سه شنبه آتی بارش ها به شکل برف پیش بینی شده است.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: همچنین وزش باد طی امروز و فردا در بخش های جنوبی استان شدت می گیرد که گاهی شدید و در قسمت هایی سبب گرد و خاک می شود.

وی به کاهش میانگین دمای هوا از فردا در خراسان رضوی نیز اشاره و بیان کرد: روند کاهش دمای هوا در نواحی مختلف استان تا روز چهارشنبه هفته جاری ادامه خواهد یافت.

به گفته این کارشناس، روزهای دوشنبه و سه شنبه هوای سردی را در استان خواهیم داشت بطوری که کمینه دمای هوا طی این مدت در برخی از مناطق به ۱۰ درجه زیر صفر می رسد.

او افزود: بیشینه دمای امروز هوای مشهد ۱۵ درجه سلسیوس پیش بینی شده است که از فردا به تدریج کاهش یافته و روز سه شنبه هفته جاری با ۱۰ درجه کاهش به پنج درجه می رسد و کمینه دمای هوای مشهد نیز طی این مدت با روند کاهشی تا سه درجه زیر صفر می رسد.

قوچان با کمینه دمای سه درجه زیر صفر و تایباد با بیشینه دمای ۱۸ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرهای خراسان رضوی در طول ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.

منبع: صداو سیما

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.