البرز- میثم پورکریمان با اشاره به میزبانی استان البرز از مسابقات بین المللی بدمینتون جام فجر گفت: این مسابقات از ۱۵ تا ۱۸ بهمن ماه با حضور ۲۹ کشور در سالن انقلاب اسلامی کرج برگزار می‌شود.

۲۹ تیم خارجی به بدمینتون بین المللی جام فجر در کرج می‌آیند

میثم پورکریمان رئیس هیئت بدمینتون استان البرز در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: مسابقات بین المللی جام فجر برای نخستین بار در البرز برگزار می شود این در حالی است که تمامی کشورهای صاحب نام در رشته بدمینتون در این مسابقات حضور دارند.

وی ضمن ارزیابی تیم ایران در مسابقات جام فجر گفت: بازیکنان بسیار خوب و با انگیزه ای در تیم ملی حضور دارند و بدون شک با تمام توان در این مسابقات حاضر می شوند.

رئیس هیئت بدمینتون البرز از آمادگی بالای استان البرز برای میزبانی از مسابقات جام فجر خبر داد و گفت: تمامی اقدامات لازم طبق برنامه پیش رفته و بدون شک مسابقات در بالاترین سطح کیفی برگزار خواهد شد.

پورکریمان با بیان اینکه ورزشگاه انقلاب اسلامی شهر کرج میزبان این رقابت ها خواهد بود، گفت: ۸ صبح تا ساعت ۱۴ مسابقات بانوان و از ساعت ۱۵ تا ۲۴ نیز آقایان با یکدیگر به رقابت می پردازند.

وی تصریح کرد: هماهنگی های لازم جهت اسکان میهمانان به عمل آمده و در چندین مرکز اقامتی استان میزبان شرکت کنندگان خارجی هستیم.

رئیس هیئت بدمینتون استان البرز با اشاره به اهمیت بالای مسابقات جام فجر گفت: این بازی ها به نوعی جام جهانی رشته بدمینتون بوده و میزبانی از آن برای استان البرز افتخاری بزرگ است.

پورکریمان در پایان در خصوص وضعیت بدمینتون البرز هم گفت: استان البرز سرشار از استعداد بوده و جهت ساماندهی و استفاده حداکثری از آن ها قصد داریم فعالیت مان را به صورت پایه ای و آکادمیک پیش ببریم که برای تحقق این مهم حمایت همه جانبه مسئولین را نیاز داریم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.