رهبر شیعیان بحرین در اولین بیانیه خود پس از سلب تابعیتش به دست رژیم سرکوبگر آل خلیفه، آزادی را خواسته همیشگی و فراموش نشدنی مردم کشورش اعلام کرد.

اولین بیانیه شیخ عیسی قاسم پس از سلب تابعیت

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، آیت‌الله شیخ عیسی قاسم، رهبر شیعیان بحرین، در بیانیه‌ای اعلام کرد آزادی خواسته همیشگی مردم بحرین است که آن را فراموش نمی‌کنند، از آن دست نمی‌کشند، از آن غافل نمی‌شوند و در راه رسیدن به آن کوتاهی نمی‌کنند.

این اولین بیاینه شیخ عیسی قاسم است که پس از سلب تابعیت وی در سال ۲۰۱۶ از سوی رژیم سرکوبگر آل خلیفه منتشر شده است.

متن این بیانیه بدین شرح است:

«بحرین کشور اسلام و ایمان، علم و شناخت و هدایت، کرامت و عزت و سربلندی است. مردم بحرین ملتی شجاع و انقلابی هستند که ذلت، خواری و اهانت را نمی‌پذیرند و هیچ چیزی را بر دیانت، عزت، کرامت و آزادی خود مقدم نمی‌دارند.

مردم بحرین مردمی هستند که تجاوزگری نمی‌کنند، در برابر دشمنان تسلیم نمی‌شوند، علیه حق قیام نمی‌کنند، بدون آن هم راضی نمی‌شوند و از آن دست نمی‌کشند. حق، عدالت و آزادی خواسته همیشگی مردم بحرین هستند که از دستیابی به آن دست نمی‌کشند.

ملت بحرین دارای انسانیت، هویت ایمانی و تاریخ افتخارآمیز و رسالت شناخته شده است.

مردم بحرین با این حجم از معنویت و بزرگی شایسته این نیستند که سیاستی به دور از حقیقت، انسانیت و عزت بر آن‌ها مستولی شود.

هزاران درورد بر ملت و کشور بحرین که در راه آینده‌ای بزرگ گام بر می‌دارد.»

آیت الله شیخ عیسی قاسم که در زندان‌ آل خلیفه بود در ژوئن ۲۰۱۸ برای درمان به لندن فرستاده شد و پس از چندماه بستری شدن در بیمارستان و انجام چندین عمل جراحی و بهبود یافتن به شهر نجف در عراق منتقل شد و از ۲۸ دسامبر ۲۰۱۸ تاکنون در این کشور به سر می‌برد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.