یکی از مقامات کاخ سفید دلیل عجیبی را برای برنزه بودن پوست دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا مطرح کرد.

راز عجیب نارنجی بودن پوست ترامپ از زبان یکی از مقامات کاخ سفید!

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، علاوه بر مسئله سلامت جسمانی و ظاهری دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، برنزه بودن پوست او هم از مدت‌ها پیش از ورود وی به عرصه سیاست، بحث‌برانگیز بوده است. یکی از مقامات کاخ سفید که خواست نامش فاش نشود در گفتگو با روزنامه نیویورک تایمز اعلام کرد رنگ پوست برنزه دونالد ترامپ به دلیل «ژن خوب» اوست. این مقام همچنین گفت که رئیس جمهور آمریکا پیش از حضور در برنامه‌های تلویزیونی اندکی پودر شفاف کننده -- نه برنزه کننده -- به پوست خود می‌زند.

اما پرسشی که اینجا مطرح می‌شود این است که همانطور که یک آرایشگر در سال ۲۰۱۶ اعلام کرد و بر اساس آنچه که «اوماروسا مانیگو نیومن»، مشاور سابق کاخ سفید در کتاب جدیدش نوشته است: «آیا رئیس جمهور آمریکا از دستگاه سولاریوم استفاده می‌کند؟»

به نوشته نیویورک تایمز، همکلاسی‌های سابق دونالد ترامپ گفته اند که او از جمله طرفداران اشعه‌های ماوراء بنفش و رفتن به ساحل برای برنزه کردن بوده است. حتی «جیمز کومی»، رئیس سابق اف بی آی در کتاب خود نوشته است: چهره رئیس جمهور آمریکا کمی نارنجی به نظر می‌رسد، در حالی که زیر چشمانش سفید است که گویا می‌تواند جای عینک آفتابی اش باشد.

علاوه بر احتمال استفاده ترامپ از دستگاه سولاریوم، یک ایده دیگر هم وجود دارد و آن استفاده از کرم‌ها و لوسیون‌های برنزه کننده است. دکتر «تینا آلستر»، یکی از متخصصان پوست که با همه مقامات کاخ سفید برخورد داشته، پیشتر اعلام کرد که پوست صورت ترامپ خیلی نارنجی به نظر می‌رسد و رئیس جمهور آمریکا از اسپری و کرم‌های برنزده کننده استفاده می‌کند. وی همچنین تأکید کرد یک نشانه دیگر برای اثبات ادعای مذکور این است که زیر چشمان ترامپ همیشه دو دایره سفید رنگ دیده می‌شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.