کاپیتان سابق تیم‌ملی بسکتبال گفت: با وجود توجه ۹۵ درصدی مسئولان به فوتبال افتخارات این رشته شاید ۵ درصد است. به نظرم عادلانه‌تر این است که مسئولان یک برنامه منظم‌تری داشته باشند.

نیکخواه بهرامی: توجه به فوتبال ۹۵ درصد است، افتخاراتش ۵ درصد!

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، صمد نیکخواه بهرامی در مورد حواشی به وجود آمده بین قهرمانان رشته‌های دیگر با فوتبال اظهار داشت: من بازیکنان تیم ملی فوتبال را مقصر نمی‌دانم. شکی نیست که آنها هم تلاش خودشان را انجام می‌دهند اما با وجود توجه ۹۵ درصدی مسئولان به فوتبال افتخارات این رشته شاید ۵ درصد است. به نظرم عادلانه‌تر این است که مسئولان یک برنامه منظم‌تری داشته باشند.

وی ادامه داد: فوتبال از بحث ورزش  خارج است و سیاسی دنبال می‌شود و توجهاتی که به آن می‌شود قطعاً بیشتر از رشته‌های دیگر است، اما توجهاتی که به بهداد سلیمی و امثال آن شده قابل قبول نیست. نمی‌گوییم به اندازه فوتبال توجه شود اما شبیه فوتبال باشد.

کاپیتان سابق تیم ملی بسکتبال عنوان کرد: اگر این امکاناتی که برای فوتبال وجود دارد، در رشته‌های دیگر هم وجود داشته باشد، درصد مدال‌آوری تغییر کرده و قطعاً بیشتر خواهد شد.

وی که با رادیو تهران گفت‌وگو می‌کرد، در مورد شرایط خودش و اینکه چرا مدتی است بازی نمی‌کند، گفت: به دلیل کارهای شخصی که داشتم چند ماهی است که بازی نکردم و از ماه‌های آینده دوباره شروع می‌کنم. با توجه به اینکه در چند سال گذشته درگیر باشگاه و تیم ملی بودم وقتی برای کارهای شخصی نداشتم و سعی کردم در دو سه ماه گذشته آنها را پیگیری کنم.

نیکخواه بهرامی در مورد شرایط تیم ملی بسکتبال هم اظهار داشت: صعودمان به جام‌جهانی تقریباً قطعی شده اما این فرمت جدید مسابقات که فدراسیون جهانی سعی دارد مسابقات در همه کشورها برگزار شود بسیار خوب است. اگر زمانی که تیم ملی ما در اوج بود هم این شرایط وجود داشت، مطمئناً بسکتبال ما الان وضعیت متفاوت‌تری داشت. البته باز هم جای خوشحالی دارد که تیم ملی می‌تواند در خانه بازی کند آن هم مقابل تماشاگران مطمئناً حضور تماشاگران انگیزه و انرژی بازیکنان را چند برابر می‌کند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.