۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۴
کد خبر: 642766

سرپرست تیم فوتبال سپاهان، گفت: در نیم فصل اول صددرصد از داوری متضرر شدیم و امیدواریم با برگزاری این جلسات اشتباهات کمتر شود.

فتاحی: در نیم فصل اول از داوری متضرر شدیم

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، رضا فتاحی در حاشیه مراسم هم اندیشی باشگاه‌ها و کمیته داوران، گفت: برای اولین بار بود که جلسه‌ای بین مسئولان تیم‌ها با مسئولان داوری برگزار شد.امیدوار هستیم که جلساتی هم بین مربیان و داوران برگزار شود. استارت خوبی در این راه زده شد.

وی در مورد اینکه نماینده باشگاه‌ سپاهان انتقاداتی به فریدون اصفهانیان بابت اتفاقات داوری و جرایم اعضای سپاهان داشت، اظهار داشت: به هر حال این جلسه برای هم اندیشی و صحبت بود. همه باید حرف‌هایشان را می‌زدند. باشگاه ما و سرمربی سپاهان حرف‌هایی داشتند که صحبت همه مردم اصفهان و هواداران بود و خدا را شکر توانستیم حرفمان را بزنیم.

وی در مورد اینکه آیا سپاهان در نیم فصل او از داوری متضرر شد، گفت: صد درصد متضرر شدیم اما فکر می‌کنم با این جلسه اشتباهات کمتر شود. البته این حرف را نمی‌زنم که اشتباهات صفر خواهد شد.

سرپرست سپاهان در مورد اینکه آیا حسین پاپی از لیست سپاهان خارج شده است، گفت: علی قربانی، محمد رضا مهدی زاده‌، محسن مسلمان، محمد ابراهیم و محمد مسلی‌پور را جذب کردیم. ۲ جای خالی داشتیم که دو بازیکن را ثبت کردیم.سپس یک بازیکن را به تیم دیگر انتقال دادیم و نفر سوم را وارد لیست کردیم. یک بازیکن باقی مانده بود که منتظر بودیم اگر شرایط انتقال بازیکن به تیم دیگری به وجود آمد او را جایگزین کنیم که اینطور نشد. در نهایت با توجه به صحبت‌های انجام شده یک تصمیم سخت گرفتیم و بعد از صحبت با حسین پاپی از او خواهش کردیم که نیم فصل به باشگاه کمک کند. من و امیر قلعه‌نویی با او صحبت کردیم و با پاپی با روی باز این مسئله را پذیرفت. وقتی برگه فسخ را دادم یک برگه قرارداد سفید هم به او دادم و گفتم می‌تواند قرارداد فصل بعدش را همین الان امضا کند که قرار شد او در این مورد فکر کند. حسین پاپی در کنار محرم نویدکیا و هادی عقیلی از اسطوره‌ها و نمادهای فوتبال است. او در کنار ما می‌ماند و اگر هم یک درصد نبود برایش آرزوی موفقیت می‌کنم.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.