معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: لغو اکران فیلم 'متری شش و نیم' در سینما سیمرغ مشهد در چارچوب جشنوراه فیلم فجر ناشی از مشکلات فنی است.

لغو اکران یک فیلم در سینما سیمرغ مشکل فنی اعلام شد

به گزارش قدس آنلاین، محمدرضا محمدی افزود: روز گذشته فیلم 'متری شش و نیم' به کارگردانی و نویسندگی سعید روستایی از فیلمهای منتخب سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر برای اکران در سینما سیمرغ مشهد در نظر گرفته شده بود.

وی ادامه داد: دیروز اکران این فیلم با مشکل فنی مواجه شد لذا به نمایش درنیامد اما امروز در سینما گلشن اکران می شود.

او گفت: اشکال فنی در نمایش فیلمهای جشنواره یک اتفاق معمولی است که بارها در سالهای گذشته و حتی امسال رخ داده است. به عنوان مثال روز اول جشنواره فجر در تهران اکران یکی از فیلمها با مشکل فنی مواجه شد.

معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی همچنین استقبال مردم مشهد از فیلمهای شانزدهمین جشنواره فجر را عالی و کم نظیر توصیف و بیان کرد: به محض اینکه سایت 'سینما تیکت' برای فروش بلیت فیلمها باز می شود در کمتر از ۱۵ دقیقه کل بلیتهای جشنواره در مشهد به فروش می رسند.

شانزدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد از ۱۲ بهمن ماه با نمایش ۳۴ فیلم منتخب از سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر در تهران در پنج سینما سیمرغ، ویلاژتوریست، اطلس، هویزه و گلشن این شهر آغاز شده و تا ۲۲ بهمن ماه ادامه دارد.

سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر از ۱۰ تا ۲۲ بهمن ماه همزمان با چهل سالگی انقلاب اسلامی در تهران آغاز شده است. در این دوره جشنواره و در بخش 'سودای سیمرغ' آثاری همچون فیلمهای آشفتگی، ایده اصلی، بنفشه آفریقایی، ۲۳ نفر، پالتو شتری، تیغ و ترمه، جمشیدیه، خون خدا، درخونگاه، سال دوم دانشکده من، سرخ پوست، سمفونی نهم، شبی که ماه کامل شد، طلا، تختی، قسم، قصر شیرین، رد خون، متری شش و نیم، مردی بدون سایه، مسخره باز و ناگهان درخت حضور دارند.

همچنین مستندهای این دوره از جشنواره بهارستان خانه ملت، تمام چیزهایی که جایشان خالی است، خانه ای برای تو، دلبند و نتهای مسی یک رویا می باشند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.