البرز- لیگ دسته یک فوتبال ایران دوسوم بازی های فصل جاری را پشت سر گذاشته واین در شرایطی است که نماینده البرز با گذر از روزهای سخت وپرفشار نیم فصل نخست و اوج گیری دوباره خود را به عنوانی یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر مطرح کرده است.

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، گل ریحان البرز در حالی سومین فصل حضور خود در لیگ آزادگان را پشت سر می گذارد که به نظر می رسد از بهترین ترکیب ممکن برای رسیدن به هدف اصلی خود یعنی صعود به لیگ برتر فوتبال ایران برخوردار است.

گل ریحانی ها فصل را با فراز کمالوند و برخی چهره های نام آشنای لیگ برتری آغاز کرد، چهره هایی که سابقه ای قابل توجه در لیگ برتر وتیم های پرطرفدار و بزرگ داشتند و حال در یک تجربه جدید لیگ آزادگان را برای ادامه فعالیت حرفه ای خود انتخاب کرده بودند.

اما این تغییر فضا برای برخی ستاره های حاضر در تیم خیلی خوشایند نبود و آنها هر چه فصل به جلوتر آمد به این جمع بندی رسیدند که فضا واتمسفر لیگ یک برایشان قابل هضم نیست وشاید همین عامل روحی روانی بود که سبب شد نتوانند کارایی لازم و مورد انتظار را در تیم البرزی نشان دهند و ساز جدایی کوک کنند.

گل ریحان به همین دلیل در نیم فصل اول بازی ها امتیازات حساسی را از دست داد و خیلی زود از دایره مدعیان بالانشین جدول جدا شد، اما مدیران این باشگاه با احاطه کافی بر فضای موجود و تحولات فنی تیم خود، خیلی زود دست به کار شدند و با توجه به ظرفیت خوبی که از بازیکنان جوان در اختیار داشتند، سکان هدایت فنی تیمشان را به مجتبی حسینی سپردند، مربی ای که در کارنامه مربیگری اش اعتقاد به کار تیمی و عدم اتکا به ستاره ها به خوبی دیده می شد و این همان چیزی بود که مدیران باشگاه گل ریحان می خواستند.

از سوی دیگر باشگاه با علم به اینکه نیم فصل دوم بازی ها نیازمند بازیکنانی پرتوان والبته با انگیزه است و قطعا نام ها و چهره ها نمی توانند دردی از این تیم دوا کنند با هماهنگی سرمربی خود زمینه خروج برخی بازیکنان را از تیم فراهم کرد و از سوی مقابل اقدام به جذب بازیکنان جوان و استعدادهای درخشان برخی باشگاه های بزرگ و سازنده کشور کرد تا این پیام را به جامعه فوتبال ایران مخابره کند که گل ریحان حساب ویژه ای روی جوان ها و نه ستاره ها باز کرده است و برای لیگ برتری شدن چشم به ساق نام ها و اسم ها ندارد.

شاید همین تغییر نگاه و رویکرد بود که خونی تازه در کالبد نماینده استان البرز در لیگ یک فوتبال ایران ایجاد کرد وآنها با کسب نتایج درخشان به خصوص در شروع نیم فصل دوم خود را دوباره به جمع مدعیان اول لیگ یک رساندند.

گل ریحان این روزها بهتر از هر زمان دیگری که نام ها و اسم های بزرگ را در ترکیب خود یدک می کشید فوتبال بازی می کند و به خوبی می توان انگیزه و اراده بهتر شدن را در نزد یکایک بازیکنان دید وهمین شرایط را در نزد کادر فنی نیز می توان به عینه مشاهده کرد.

قطعا روزها وهفته های پیش رو برای گل ریحانی که دوباره جامه مدعی بودن بر تن کرده وچشم به لیگ برتر دارد حساس تر از همیشه دنبال خواهد شد و در این میان علاوه بر تلاش دوچندان بازیکنان وکادرفنی ومدیران باشگاه فاکتورهای مهم دیگری هم نیاز است.

اول مردم فوتبال دوست کرج و استان البرز که باید در جایگاه یار دوازدهم این تیم را همراهی کنند و در بازی های حساس خانگی گل ریحان را تنها نگذارند و در نهایت مسئولان شهری و استانی که در کنار این تیم قرار بگیرند و آنچه برای موفقیت گل ریحان نیاز است فراهم کنند تا پس از سال ها، البرز نماینده ای واقعی از جنس خود در بالاترین سطح فوتبال باشگاهی ایران، یعنی لیگ برتر داشته باشد.

حضور گل ریحان در لیگ برتر فوتبال ایران می تواند بار دیگر البرز را به دایره اول فوتبال ایران بازگرداند و  بستری برای رشد و شکوفایی استعدادهای فراوان فوتبال البرز باشد.

۱۱ هفته پیش روی گل ریحان در لیگ یک فوتبال ایران، می تواند مهمترین مقطع تاریخی برای فوتبال البرز باشد و امیدواریم همه البرزی ها فارغ از نگاه ها، سلایق و علایق متفاوت شان این تیم را که به همت بخش خصوصی و به نام البرز شکل گرفته حمایت و همراهی کنند و در نهایت به سرمنزل مقصود، یعنی لیگ برتر برسانند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.