خراسان شمالی- پروژه های دهه فجر شهرستان مانه و سملقان با حضور مجید پورعیسی معاون اقتصادی استاندار خراسان شمالی افتتاح شد.

بهره‌برداری متمرکز ۹۳ پروژه با هزینه کرد ۲۸ میلیارد تومان در مانه و سملقان

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، در سومین روز از ایام الله دهه فجر، با حضور مجید پورعیسی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار خراسان شمالی ۹۳ پروژه با اعتباری افزون بر ۲۸ میلیارد تومان در شهرستان مانه و سملقان به بهره برداری رسید.

مجید پورعیسی در آیین افتتاح متمرکز پروژه های عمرانی شهرستان مانه و سمقان اظهار داشت: مانه و سملقان ظرفیت تبدیل شدن به یک برند دارد و طبق نظر بنیاد مستضعفان کشور این شهرستان پایلوت عمران و آبادی قرار گرفته لذا نیازمند مشارکت مردم، دهیاران و بخشداران در این حوزه هستیم.

وی افزود: بنیاد مستضعفان اقدامات خوبی را در حوزه های بهسازی، محرومیت زدایی و مدرسه سازی انجام داده که تمامی این اقدامات در کشور زبانزد است بنابراین باید از ظرفیت بنیاد در این شهرستان استفاده شود.

پورعیسی خاطرنشان کرد: باید با شعار افتخار به گذشته و امید به آینده، شرایط کسب رضایت مردم بابت ارائه خدمات دولت را فراهم آوریم؛ هرچند که از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون خدمات زیرساختی بسیاری در حوزه هایی همچون آبرسانی، گازرسانی، برق رسانی، مسکن و بهداشت و درمان را با تاکید بر رفاه مردم فراهم آورده ایم.

وی تصریح کرد: در دنیای جدید تمام کشورها به دنبال رسیدن به سعادت هستند که تعریف سعادت می تواند رسیدن به تعالی، رشد و پیشرفت در هر حوزه ای باشد اما دو مولفه اصلی سعادت در کشور ما، رفاه و رضایت است. وی افزود: محققان ثابت کرده اند در کشورهایی همچون ما رابطه مستقیمی بین انتظارات و رضایت وجود دارد، لذا باید کاری انجام دهیم که همزمان با رفاه مردم، رضایت نسبی هم حاصل شود زیرا اگر تلاش ها برای کسب رضایتمندی مردم بیشتر شود در آن صورت مفهوم سعادت به معنای واقعی خود می رسد.

پورعیسی اظهار داشت: هیچ کشوری در کوتاه مدت نتوانسته است که رشد انفجاری داشته باشد و به سعادت برسد بلکه نیازمند ارائه برنامه ای منسجم هستیم؛ بنابراین اگر می خواهیم در شهرستان مانه و سملقان رشد و نمو مطلوبی را در حوزه های گوناگون داشته باشیم، باید محله محوری با حضور و مشارکت مردم را در دستور کار قرار دهیم.

وی گفت: با وحدت، انسجام و همدلی، هم می توانیم به گذشته خود افتخار کنیم و هم برای رسیدن به آینده ای درخشان، امید ایجاد کنیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.