خراسان شمالی-اعضای ستاد چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی استان خراسان شمالی با آیت الله ابوالقاسم یعقوبی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بجنورد دیدار کردند.

استقلال ایران موجب غیظ و خشم آمریکا و ایادی استکبار شده است

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی،آیت الله ابوالقاسم یعقوبی رئیس شورای سیاستگذاری و راهبری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب استان، در دیدار اعضای ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خراسان شمالی، به سه ویژگی امت اسلام اشاره کرد و گفت: عزت در دنیا، فلاح در آخرت و هیبت و اقتدار امت اسلام این سه ویژگی مهم را شامل می شود و این در حالی است که ایران در زمان دوران ستم شاهی محل تاخت و تاز ابرقدرت های شرق و غرب بود و انقلاب و امام (ره) به کشور هیبت و عزت دادند.

نماینده ولی فقیه درخراسان شمالی خطاب به مسئولان استان گفت: انقلاب اسلامی امانتی در دست شماست و بنابر این باید از این امانت نگهداری کنید و در حفظ و صیانت از آن بکوشید.

امام جمعه بجنورد افزود: امام (ره) در سخنرانی روز ورود خود در بهشت زهرا گفتند که برای دادن عزت و آقایی به مردم آمده اند، که البته چنین نیز شد.

یعقوبی گفت: کشوری که روزی زیر سلطه استکبار بود، اکنون به عزت و کرامت رسیده است و استقلال ایران، موجب غیظ و خشم آمریکا و ایادی استکبار شده است.

رئیس شورای سیاستگذاری و راهبری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب استان افزود: ما ملت بزرگی هستیم و انقلاب اسلامی و امام خمینی، کشور را از غربت خارج کرد و شکوه اکنون کشور مدیون انقلاب و امام (ره) است.

وی تصریح کرد: امام خمینی با انقلاب اسلامی به ما اسلام ناب محمدی را نشان داد و اسلام خرافی را از رونق انداخت و اکنون اسلام علم و خدمت جایگزین اسلام غفلت و خرافات شده است.

یعقوبی گفت: امروز صدای انقلاب اسلامی به گوش همه عالم رسیده و دشمنان ما همه دستپاچه شده اند.

وی افزود: امروزی روزی است که ملت ما به بلوغ و اقتدار رسیده و اکنون این ما هستیم که برای امریکا و استکبار گزینه روی میز داریم.

امام جمعه بجنورد با بیان اینکه عزت یک عطیه الهی و عنایت ویژه خداوند به مومنان است، بیان کرد: ملتی که دشمن را پس بزند و سلطه پذیر نباشد، این ملت عزیز و نفوذناپذیر است.

اجرای بیش از هزار برنامه به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی

حجت الاسلام محمدعلی سالاری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان نیز در این دیدار گفت: فضاسازی محیطی کنونی در شأن چهلمین سالگرد پیرزوی انقلاب اسلامی نیست.

وی با قدردانی از مشارکت افراد و نهادهای مختلف درزمینه سازی به‌منظور برگزاری مراسم ایام‌الله دهه فجر، اظهار کرد: در این راستا اقشار مختلف مردم و مسئولان پای کار آمده و فعالیت‌های شایسته‌ای انجام گرفت.

دبیر شورای سیاستگذاری و راهبری چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی استان با اشاره به کمک‌های ویژه به برگزاری مراسم دهه فجر از سوی افراد، افزود: با وجود اقدامات مناسب صورت گرفته در این زمینه هنوز باید فضاسازی سطح شهر به‌صورت جدی‌تری انجام شود و این فضاسازی در شأن ۴۰سالگی انقلاب نیست.

حجت‌الاسلام سالاری ادامه داد: باید تبلیغات و فضاسازی به‌صورت ویژه در دستور کار قرار گیرد؛ زیرا فضاسازی ویژه دهه فجر در سطح شهر آن‌گونه که باید و شاید انجام نشده است.

وی در ادامه از برگزاری هزار و ۱۱۷ برنامه و مراسم ویژه گرامیداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی در خراسان شمالی خبر داد و افزود: این برنامه‌های محوری در قالب ۱۵ هزار و ۷۰ عنوان فعالیت اجرایی و موردی برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام سالاری تصریح کرد: اجرای برنامه‌های مزبور از ابتدای سال جاری و هم‌زمان با چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی در مناطق مختلف استان آغاز شده و بر اساس برنامه تا یکم اسفندماه ادامه خواهد داشت.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در ادامه از برگزاری مراسم راهپیمایی و تظاهرات یوم‌الله ۲۲ بهمن در ۱۶۰ نقطه استان خبر داد و افزود: امسال این مراسم در شهرها و روستاهای پرجمعیت استان برگزار می‌شود در حالی که مراسم ۲۲ بهمن پارسال تنها در ۵۷ نقطه استان برگزار شده بود.

حجت الاسلام سالاری خاطرنشان کرد: حرکت کاروان انقلاب، برپایی جشنواره های قرآنی ویژه گروه سنی کودک و نوجوان، برگزاری نمایشگاه دستاوردهای انقلاب و نظام اسلامی، برنامه ۱۰ شب ۴۰ مسجد، برگزاری جشن انقلاب و ... برخی از ویژه برنامه هایی هستند که همزمان با ایام الله دهه فجر در استان برگزار خواهند شد.

/انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.