رئیس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارش باران و برف از دیشب تاکنون 18 شهرستان این استان را فرا گرفته است.

بارش برف و باران خراسان رضوی را فرا گرفت

به گزارش قدس آنلاین ، یحیی قاینی پور روز دوشنبه افزود: بر این اساس ارتفاع برف در قوچان 15 سانتیمتر و در جغتای پنج سانتیمتر گزارش شده است. بیشترین میزان بارش باران نیز طی این مدت در شهرستان درگز به میزان 25 میلیمتر و پس از آن است در تایباد و خواف به ترتیب 23 و 20 میلیمتر ثبت شده است.

وی میزان بارش باران در مشهد را نیز طی همین مدت شش میلیمتر اعلام و بیان کرد: امشب و فردا شب بارش برف در مشهد پیش بینی شده است.
رئیس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: بارش برف که از دیشب در نواحی شمالی استان آغاز شده امروز 15 بهمن و فردا به سایر مناطق خراسان رضوی گسترش می یابد.
وی گفت: بر اساس مدلهای پیش‌ یابی بیشترین حجم بارش برف برای کلات، درگز، قوچان، چناران، ارتفاعات تربت ‌حیدریه، فریمان، تربت ‌جام، ارتفاعات صالح‌ آباد، ارتفاعات بینالود و هزارمسجد و نواحی مرتفع شهرستان مشهد پیش بینی شده است.
وی به افت چشمگیر دمای هوا نیز اشاره و بیان کرد: بر این اساس بیشینه دمای امروز هوای مشهد پنج درجه پیش بینی شده که نسبت به دیروز هشت درجه کمتر شده است.
قوچان با کمینه دمای دو درجه زیر صفر و سبزوار با بیشینه دمای 16 درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرهای خراسان رضوی در طول 24 ساعت گذشته بودند.
منبع : ایرنا

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.