۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۱
کد خبر: 643101

حاتم بن‌عرفا، ملی‌پوش سابق فرانسوی و بازیکن سابق PSG قصد دارد از این باشگاه به دلیل نگه داشتن غیرقانونی او در سال پایانی قراردادش شکایت کرده و میلیونها دلار غرامت طلب کند.

کسی که مالک PSG را دور زد، غرامت می‌خواهد

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، وکیل حاتم بن‌عرفا، ملی‌پوش سابق فرانسوی و ستاره سابق PSG اعلام کرد موکلش قصد دارد از این باشگاه شکایت کرده و غرامتی چند میلیون دلاری طلب کند چرا که بن‌عرفا می‌گوید پاری سن ژرمن در سال پایانی قرارداد او به صورت غیرقانونی مانع از انتقال او به تیمهای دیگر شده و شرایط قرارداد را نقض کرده است.

وکیل بن‌عرفا که علاوه بر پاری سن ژرمن، سابقه بازی در نیوکاسل را هم دارد گفته است که موکلش شکایت خود را به دادگاه ارسال کرده است. بن‌عرفا در سال ۲۰۱۶ به پاری سن ژرمن پیوست اما از آوریل ۲۰۱۷ نیمکت‌نشین شد و تا پایان آن فصل که قراردادش با PSG به پایان رسید دیگر هرگز به میدان فرستاده نشد و باشگاه با پیوستن او به تیمهای دیگر هم مخالفت می‌کرد.

بن‌عرفا در نهایت با پیراهن پاری سن ژرمن ۲۳ بار، اغلب به عنوان بازیکن تعویضی، در لوشامپیونا به میدان رفت و حتی نتوانست یک گل برای این تیم به ثمر برساند.

روزنامه فرانسوی ژورنال دو دیمانش، مدعی شد که بن‌عرفا زمانی با بایکوت باشگاه PSG و بی‌مهری این باشگاه روبرو می‌شود که تلاش می‌کند شکایت‌های خود از ناصر الخلیفی، رئیس قطری پاری سن ژرمن را به صورت مستقیم با امیر قطر مطرح کند. اتفاقی که به الخلیفی بسیار گران می‌آید و او به مسئولین باشگاه دستور می‌دهد بن‌عرفا را به خاطر این حرکت مجازات کنند.

منبع: ورزش۳

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.