البرز- استان البرز علیرغم ضعف های بیشماری که در حوزه زیرساخت های ورزشی دارد اما همواره در مدال آوری سهمی ویژه در افتخارات کشور داشته است.

میزبانی‌ البرز از رویدادهای ورزشی بین المللی همچنان ادامه دارد

به گزارش قدس آنلاین، حضور موفق البرز در عرصه مدال آوری حال به میزبانی از رویدادهای مهم داخلی وخارجی هم تسری یافته و سبب شده البرز در طی یک سال گذشته به یکی از استان های دایمی میزبان مسابقات بین المللی مبدل شود.

در ادامه همین روند شهر کرج از روز دوشنبه گذشته پذیرای مسابقات بین المللی بدمینتون جام فجر شده وپای برترین های جهان را به این مسابقات معتبر باز کرده است.

مراسم افتتاحیه این مسابقات با حضور تیم های داخلی وخارجی وبا اجرای برنامه های متنوع روز گذشته در سالن انقلاب کرج برگزار شد وبازخوردهای مثبتی از سوی مسئولان کشوری واستانی و تیم های شرکت کننده داشت.

مسعود سلطانی فر وزیر ورزش وجوانان استان البرز را میزبان شایسته ای برای رقابت های بین المللی بدمینتون دانست و گفت: میزبانی البرز از مسابقات جام فجر فوق العاده بوده و امتیازی مثبت برای ورزش این استان است.

وی اظهار کرد: تعداد ورزشکاران و حضور کشورهای صاحب نام نشان از اهمیت بالای مسابقات جام فجر دارد والبرز هم به خوبی توانسته شرایط برگزاری مسابقات را مهیا کند.

این مسئول در خصوص برنامه های ورزشی ویژه دهه مبارک فجر گفت: مسابقاتی که در رشته های مختلف ورزشی ویژه گرامیداشت دهه مبارک فجر برگزار می شود بیش از یک ماه به طول می انجامد.

البرز، پیشتاز در ورزش کشور

عزیزالله شهبازی استاندار البرز که در آیین افتتاحیه مسابقات جام فجر در ورزشگاه انقلاب اسلامی شهر کرج حضور داشت گفت: استان البرز همواره در تمامی عرصه های ورزشی پیشتاز است.

وی با بیان این که ورزشکاران البرزی همواره در مقابل حریفان حرف های زیادی برای گفتن دارند گفت: استان از ظرفیت انسانی بسیار خوبی برخوردار است.

استاندار البرز تصریح کرد: توجه به روحیه ورزشی و نشاط جوانان را جزو اهم وظایف خود می دانیم و در تلاش هستیم تا بیش از پیش در عرصه های ملی و بین المللی شاهد درخشش جوانان البرزی باشیم.

تانا آریکنیشتان، مدیر اجرایی کنفدراسیون بدمینتون آسیا نیزدر حاشیه مراسم افتتاحیه جام فجر گفت: میزبانی البرز فوق العاده بود، در حقیقت انتظار چنین برخورد خوبی را از مردم نداشتیم.

وی با اشاره به اهمیت بالای رقابت های بدمینتون جام فجر گفت: این مسابقات در نهایت سهمیه المپیک را در پی داشته و به همین دلیل باتوجه به حضور کشورهای صاحب نام از سطح بالایی برخوردار خواهد بود.

مدیراجرایی کنفدراسیون بدمینتون آسیا ضمن قدردانی از مسئولان البرزی گفت: آن ها در روز نخست رقابت ها و افتتاحیه ما را شگفت زده و به مانند خانواده خود برخورد کردند.

آمادگی میزبانی از رقابت های مختلف را داریم

امیر غفرانی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز نیز در جمع خبرنگاران حاضر در افتتاحیه مسابقات بین المللی بدمینتون جام فجر اظهار کرد: استان البرز آمادگی میزبانی از مسابقات مختلف را در بالاترین سطح ممکن دارد.

وی با اشاره به اهمیت مسابقات جام فجر گفت: رقابت های بین المللی بدمینتون از مهم ترین مسابقات جهانی بوده و ما از اینکه بیست و هشتمین دوره مسابقات جام فجر به میزبانی استان البرز برگزار می شود بسیار خرسندیم.

برگزاری مسابقات مهم خارجی در استان البرز می تواند یک فرصت برای معرفی ظرفیت های این استان همسایه پایتخت باشد وباید از آن به بهترین نحو استفاده کرد.

البته در کنار این میزبانی ها نیاز است تا با ارتقا زیرساخت ها به خصوص سالن ۶ هزار نفری کرج به سمت کیفی تر کردن مسابقات گام برداشت و شرایط استانداردتری برای پذیرش مهمانان خارجی مهیا کرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.