وزیر دفاع با بیان اینکه محرومیت‌زدایی و کمک به مردم در زمان صلح برای نیروهای مسلح مهم است، گفت: عمق راهبردی نیروهای مسلح درون مردم است.

عمق راهبردی نیروهای مسلح درون مردم است

به گزارش گروه سیاسی قدس آنلاین، امیر حاتمی وزیر دفاع پس از بازدید از نمایشگاه اقتدار بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه در جمع مدیران گفت: سال چهلم انقلاب اسلامی بسیار ویژه است چرا که اعتقاد داریم در سن ۴۰ سالگی انقلاب به اوج بالندگی، شکوفایی و در سکویی ایستاده که می‌تواند صدها سال تمدن اسلامی را پیش ببرد واز آن طرف هم دشمن تلاش‌های خود را کرده که سال چهلم را ما نبینیم البته کور خوانده است.

وی افزود: دشمن می‌دانسته که با خنثی سازی برنامه‌هایش هیچ کاری در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب نمی‌تواند بکند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تصریح کرد: مشکلات در کشور را می‌بینم و می‌دانم که البته حقیقی است و دشمن می‌کوشد هدف اصلی خود را بر مردم متمرکز کرده و سپس به سراغ نیروهای مسلح برود.

امیر حاتمی اظهار داشت: مشکلات فعلی با توجه به ظرفیت‌ها و توانایی‌ها و با سرعت فراوان حل شده و از آن عبور خواهیم کرد؛ و می‌دانیم با توجه به توان داخلی قطعا از این مسیر می‌گذریم و می‌دانیم چرا که می‌دانیم مشکلات بدتر از این را داشته و تحمل کرده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: استفاده از توان داخلی در نیروهای مسلح در حد اعلا و امیدواریم در دیگر بخش‌های کشور هم چنین رویه‌ای وجود داشته باشد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت‌: سرنوشت کشور و قوا توسط نیروهای مسلح مشخص می‌شود و یکی از رسته‌هایی که در نیروهای مسلح بسیار مهم است بهداری رزم است.

امیر حاتمی افزود: بهداری رزم در سپاه پاسداران، چون در دفاع مقدس شکل گرفته شرایط کارآمدی دارد و این توقع ما در سپاه برآورده شده است.

وی افزود: در کشور ما مردم باید به نیروهای مسلح و بهداری رزمی دلگرم باشند که می‌تواند در حفظ روحیه مردم مهم باشد چرا که می‌دانند رزمندگان ما جان برکف هستند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: جان تک تک یگان‌های بهداری رزمی بسیار مهم است و سازماندهی خوبی در عملیات‌ها باید در این بخش وجود داشته باشد.

امیر حاتمی تصریح کرد: محرومیت‌زدایی و کمک به مردم در زمان صلح برای نیروهای مسلح ایران مهم است چرا که عمق راهبردی ما درون مردم است.

وی گفت:‌مردم، ولی نعمت و صاحب اصلی کار و نظام و انقلاب هستند و در دوران صلح بسیار مهم است که نیروهای مسلح به مردم خدمات بدهند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح افزود: اینکه در کشور تجهیزاتی خریداری و آماده شود، ولی در انبارها خاک بخورد بسیار بد است، ولی باید کاری کنیم که این تجهیزات عملیاتی شده و در خدمات دهی به مردم از آن استفاده کنیم؛ لذا باید پیش‌بینی‌های لازم درحوادث از قبل صورت گیرد

امیر حاتمی گفت: از مسئولیت‌های اولیه حاکمیت آن است که از مردم در حوادث مختلف حمایت کنند که البته بیمه و امداد بخشی از خدمات دهی است. ولی نیروهای مسلح در این موضوع سربلند هستند.

وی با اشاره به بروز حادثه زلزله کرمانشاه گفت: در این حادثه حضور به موقع نیروهای مسلح و خدمات دهی سریع آن‌ها منجر به قدردانی بخش‌های مختلف نظام شد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح افزود:‌می‌توانیم در زمانی که دشمن به دنبال ایجاد محرومیت در بخش‌های مختلف کشور است این حربه آنان را خنثی کنیم؛ و این موضوع در وزارت دفاع به دلیل وجود توانایی‌های مختلف به منظور رفع محرومیت زدایی و خدمات به مردم وجود دارد.

امیر حاتمی خاطرنشان کرد: به دنبال توسعه پزشکی از راه دور و گروه‌های پیشرو در همه بخش‌ها هستیم.

وی افزود:‌باید موضوع تبدیل ایده به محصول با توجه به توانایی نیروهای مسلح را به صورت عاجل عملیاتی کنیم.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: به دنبال توسعه ظرفیت آمبولانس‌ها، بالگردها و ارتقا کیفیت تجهیزات آن‌ها در سال ۹۸ هستیم.

امیر حاتمی در پایان افزود: در شجره طیبه سپاه روحیه جهادی وجود داشته و من به این روحیه غبطه می‌خورم.

منبع: دانشجو

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.