همدان- حسن ربانی ارشد، گفت: برای توسعه استان در حوزه راه و شهر سازی، قدم های مثبتی برداشتیم و استان همدان در مسیر بهره مندی از این زیر ساخت ها، امکاناتی مناسب در اختیار دارد.

موفقیت همدان در توسعه زیر ساخت‌های راه و شهرسازی

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حسن ربانی ارشد مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان اظهارکرد: همزمان با برگزاری جشن پیروزی انقلاب در استان همدان و با حضور معاون اول رئیس جمهوری بیمارستان ۸۶ تختخوابی بهار، با هزینه‌کرد ۳۱ میلیاردتومان بهره برداری شد.

وی ادامه داد: این بیمارستان زیر بنایی در حدود ۸ هزار ۸۲۰؛ بخش‌های مانند فوریت‌های پزشکی، دیالیز، رادیولوژی، درمانگاه، جراحی  و زایمان، سی. سی. یو، آی. سی. یو و غیره دارد که ساخت ساختمان آن را راه  و شهرسازی اجرا کرد و تجهیز آن برعهده دانشگاه علوم پزشکی است.

ربانی ارشد افزود: در این دهه همچنین از آغاز مرمت و احیایی بازار تاریخی نهاوند با هزینه ۲۲۰ میلیون تومان داریم؛ در شهرستان های اسدآباد، نهاوند، کبودراهنگ و رزن به ترتیب ساخت راه روستایی به توانه، امین آباد به فهروند، اکبرآباد به شریف‌آباد، قشلاق به راوند در شهرستان نهاوند و ناصرآباد به زین‌آباد و قانقانلو آغاز می شود؛ راه های روستایی مبارکین فامنین، باقرآباد و ترمیانک تویسرکان وگلستان درجزین رزن هم بهره‌برداری خواهند شد.

 مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان ادامه داد: در برنامه‌های دهه فجر امسال راه و شهر سازی استان همدان همچنین آغاز ساخت راه اصلی قهاوند به کمیجان، نهاوند به فیروزان و قطعه چهارم تویسرکان به کنگاور را هم داریم؛ به یمن انقلاب تاکنون در استان همدان و در آغاز دهه پنجم انقلاب ۶۲۵ کیلومتر راه چهار خطه و بزرگراه  و ۸۵ کیلومتر آزاد راه در استان ساخته شده است.

وی گفت: همه این تلاش های شبانه روزی اداره کل راه و شهر سازی استان همدان با هدف تحقق سهولت در تردد و توسعه اشتغال تولید و تامین زیرساخت‌های متناسب با نیاز این حوزه بوده است که نشان دهنده موفقیت های  راه و شهر ساز ی در این مسیر برای توسعه استان است.

 انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.