همدان - معاون اول رئیس جمهور در سفری یک روزه به همدان، همزمان با آغاز جشن های پیروزی انقلاب از طرح های تولیدی و صنعتی و اشتغال زا که حدود۱۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری نیاز دارد، بهره برداری کرد.

 ‌بهره‌برداری از چند طرح عمرانی با حضور معاون اول رئیس‌جمهور در همدان

به گزارش قدس آنلاین، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در سفر یک روزه به همدان بیمارستان آیت‌الله بهاری برکت با ۱۳ هزار و ۲۸۷ مترمربع  و زیربنای آن ۸ هزار و ۳۲۱ مترمربع؛ با ۸۵ تخت‌ بهره برداری کرد؛ هزینه ساخت این پروژه ۳۵ میلیارد تومان و هزینه تجهیزات آن هم ۵ میلیارد تومان است. این بیمارستان با  اهدای زمین توسط خانواده نیک‌اندیش مرحوم حاج محمد اسدی همیاری و مشارکت اداره کل راه و شهرسازی همدان و بنیاد برکت به مرحله بهره برداری رسیده است.

 معاون اول رئیس جمهور در این سفر  ۴ طرح نیرو گاه خورشید که هر کدام ۷ میلیون یورو سرمایه گذاری دارد؛  مرحله نخست شرکت هگمتان دارو با ۲۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال برای ۷۰ نفر؛ کارخانه گندله‌سازی اسدآباد و مجتمع فولاد ویان کبودراهنگ که ویان با ظرفیت۵۰۰ هزار تن تولید  با ۳۵۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری بهره برداری کرد.

 همزمان با سفر معاون اول رئیس جمهور  به همدان رضا اردکانیان وزیر نیرو هم در نهاوند از بازساخت طرح گرین با همکاری بخش خصوصی بازدید کرد تا این طرح با همکاری بخش خصوصی  با ظرفیت ذخیره آب ۲۲ میلیون مترمکعب و اعتبار ۱۹۸ میلیارد تومان آغاز شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.