ابلام- سهیلا ملکشاهی گفت: اعتراف میکنم که فعالیت دستگاه های اجرایی بدون حضور و استفاده از ظرفیت رسانه ها موفق نیستند و آثار همکاری رسانه ها در این سازمان چشمگیر است.

آثار همکاری رسانه‌ها در سازمان تامین اجتماعی چشمگیر است

به گزارش قدس آنلاین، سهیلا ملکشاهی مدیر کل تأمین اجتماعی استان ایلام پیش از ظهر امروز (سه شنبه) در نشست خبر با رسانه ها استان اظهار داشت: در ۳ ماهه اخیر و همزمان با اطلاع رسانی رسانه ها، قراردادهای بیمه زنان خانه دار با افزایش چشمگیری مواجه شد و این تعداد در دیماه به ۵۰۰ قرارداد رسید به گونه ای که این تعداد به نسبت جمعیت در کشور بی سابقه است.

وی با اشاره به اصل ۲۹ قانون اساسی به تامین اجتماعی و برخورداری مردم از این امکان اختصاص یافته است، افزود: اعتقاد جمهوری اسلامی به برقراری عدالت اجتماعی موجب برقراری بیمه تامین اجتماعی شده است.

ملکشاهی با بیان اینکه قبل از انقلاب کمتر از ۱۰ هزار نفر از این امکانات بیمه ای تامین اجتماعی استفاده می کردند اما امروز بیش از ۵۳ درصد جمعیت استان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند، یادآور شد: در ابتدای انقلاب یک دفتر کوچک و زیر نظر استان کرمانشاه بود اما امروز یک اداره کل، ۹ شعبه و سه شعبه اقماری و یک شعبه کارگزاری در حال خدمت به مردم استان هستند.

 مدیر کل تأمین اجتماعی استان با اشاره به اینکه خدمات دولت و بیمه های آن در راستای اجرای اصل ۲۹ قانون اساسی بوده است، گفت اعتراف میکنم که فعالیت دستگاه های اجرایی بدون حضور و استفاده از ظرفیت رسانه ها موفق نیستند و آثار همکاری رسانه ها در این سازمان چشمگیر بوده است.

وی با اشاره به اینکه بیمه زنان خانه دار و بیمه دانشجویان علی رغم اینکه رابطه کارگر و کارفرمایی وجود ندارد اما به منظور برخورداری این اقشار از خدمات تامین اجتماعی است، افزود: بیمه دانشجویان در سه شیوه قرارداد می توانند با ارئه کارت دانشجویی ۴ سال از خدمات بیمه ای و سابقه بیمه برخوردار شوند.

ملکشاهی با بیان اینکه از مجموع بیمه شده های اجباری ۱۰۷ هزار نفری تامین اجتماعی که با اعضای خانواده به ۳۰۷ هزار نفر می رسند، تأکید کرد: بیش از نیمی از جمعیت کشور تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند و ایلام از لحاظ پوشش بیمه ای جز ۱۰ استان برتر کشور قرار دارد که این رتبه در نوع خود بی سابقه بوده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.