البرز - عزیز الله شهبازی گفت: با توجه به اظهارات معاون رییس جمهور از طریق صندوق توسعه ملی نیز به طور قطع، توجه ویژه ای به توسعه اماکن اقامتی برای گردشگران صورت می گیرد.

توجه ویژه به توسعه اماکن اقامتی البرز از طریق صندوق توسعه ملی

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، عزیز الله شهبازی استاندار البرز صبح امروز (سه شنبه) در بازدید از یک مجتمع پذیرایی در کرج که با حضور معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور صورت گرفت، اظهار کرد: حضور دکتر مونسان در البرز نشان از اهمیت گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی این استان است.

وی افزود: برای ایجاد این مجموعه یک هم افزایی و تعامل ویژه ای صورت گرفته است.

شهبازی خاطرنشان کرد: البرز ظرفیت های ارزشمندی در حوزه های مختلف گردشگری، طبیعت گردی و بومگردی دارد که باید برنامه محور در راستای بهره برداری از آنها اقدام کرد.

استاندار البرز به موقعیت جغرافیایی و فرصت های فراوانی در این استان اشاره کرد و گفت: باید اقامتگاه های مختلفی در این مهم در نظر گرفته شود و اکنون گروه های بزرگی در حوزه های گوناگون سرمایه گذاری داخلی و خارجی به البرز سفر می کنند که نیاز به فضاهای اقامتگاهی و سالن های برگزاری نشست و همایش دارند.

وی اضافه کرد: با توجه به اظهارات معاون رییس جمهور  از طریق صندوق توسعه ملی نیز به طور قطع توجه ویژه ای به توسعه اماکن اقامتی برای گردشگران صورت می گیرد.

استاندار البرز در پایان با اشاره به اینکه در استان با عزم و اهتمام ویژه ای برای توسعه گردشگری در البرز برنامه ریزی و اقدام می کنیم، ‌گفت: در این راستا از تمامی نگاه و توجه ملی به این سو بهره برداری خواهیم کرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.