مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی گفت: بستر لازم برای سفر محرومان به مشهد و تشرف به بارگاه منور رضوی با همکاری آستان قدس رضوی ایجاد شده است.

ایجاد بستر لازم برای سفر محرومان به مشهد

به گزارش قدس آنلاین ، حبیب الله آسوده در جمع خبرنگاران در کمیته امداد خراسان رضوی اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) در راستای امکان تشرف زائران محروم از شهرهای کشور به مشهد اردوهای مختلفی را با همکاری آستان قدس رضوی برگزار می کند.

وی افزود: در این راستا از سال ۹۴ تاکنون بیش از ۳۰۰ هزار زائر نیازمند از سراسر کشور به مشهد مقدس اعزام و به حرم رضوی مشرف شده اند که ۵۰ درصد از این اعزام ها با مشارکت وهمکاری آستان قدس صورت گرفته و زمینه بهره مندی از ۹ وعده غذای حضرت نیز برای زائرین فراهم شده است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی بیان کرد: در حال حاضر زائران محروم در سفر به مشهد در اردوگاه ثامن الائمه (ع) با ظرفیت ۶۰۰ نفر و زائرسرای کرامت با ظرفیت۴۰۰ نفر اسکان یافته و خدمات لازم را نیز دریافت می کنند.

آسوده تصریح کرد: اربعین امسال بیش از ۱۵۰۰ زائر مددجو با کمک کمیته امداد خراسان رضوی به عتبات عالیات اعزام شدند و از  خیران درخواست داریم این نهاد را در اعزام محرومان به مشهد یاری رسانند.

منبع : مهر

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.