یک کارشناس دینی در برنامه سمت خدا گفت: شما که در جشنواره فیلم فجر رژه ثروت، تجمل و اشرافی‌گری می‌روید، حجابتان به کنار، مردم بیچاره گوشت در خانه‌هایشان پیدا نمی‌شود و مرغ از سفره‌ها پریده، دل مردم را نسوزانید.

حسینی قمی:دل‌ مردم را با این رژه‌های اشرافی‌ در جشنواره فیلم فجر نسوزانید

به گزارش گروه فرهنگی قدس آنلاین، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسین حسینی قمی کارشناس دینی در برنامه سمت خدا امروز(سه‌شنبه ۱۶ بهمن‌ماه) با انتقاد از برخی حاشیه‌های سی‌وهفتمین جشنواره فیلم فجر و ترویج اشرافی‌گری از سوی سلبریتی‌ها گفت: ما نباید طلبکار همه باشیم، واقعاً عجیب است وقتی جشنواره می‌شود یک عده‌ای در این ایام طلبکار این مردم مظلوم و پابرهنه می‌شوند، من یک سؤال دارم، هیچ کاری به حجاب، رفتار و عقاید و ... این قبیل امور نداریم،‌ همه این‌ها به کنار!

وی افزود: شماها که در این جشنواره رژه ثروت، تجمل و اشرافی‌گری می‌روید، مردم بیچاره الان گوشت در خانه‌هایشان پیدا نمی‌شود. مرغ از سفره‌ها پریده، زیر ۲ میلیون تومان یک بازنشسته حقوق می‌گیرد، با هزار گرفتاری، بدختی، مستاجری که دارد.

حجت‌الاسلام حسینی قمی با گلایه از برخی هنرمندان که قیمت لباس‌های میلیونی خودشان را در جشنواره فیلم فجر در فضای مجازی رسانه‌ای کرده‌اند، تصریح کرد: نوش جانتان، اما به چشم این مردم نکنید. حالا دخترها و پسرهایی که سرشان شب و روز در اینستاگرام است و می‌بیند این خانم و آقا با این لباس، زن و مرد هم ندارد. بی‌حجابی و بدحجابی آن هیچی! از انقلاب طلبکار هستند هیچی! بعد از چهل سال مطالبه است. او حرف خودش را بگوید و من هم حرف خودم را بگویم. از اینا گذشتیم.

وی ادامه داد: آن ۱۲ میلیون دختر و پسر مجردی که در منزل نشسته‌اند، پول در بساط ندارند، آه ندارند که با ناله سودا کنند. نان ندارند بخورند، مرغ و گوشت از سفره‌شان پریده، شما با این رژه رفتن و مدلینگ، جیگر این‌ها را خون نکن و داغ دلشان را تازه نکن.

این کارشناس دینی اظهار داشت: اصلاً حجابتان به کنار، ولی دل‌های مردم را نسوزانید. بعد خودت می‌روی گزارش می‌نویسی که من پول لباسم چندین میلیون هست. اصلاً بحث حجابش هیچی! دل دیگران را نسوزانید.

وی گفت: روایتی سلمان فارسی را شیخ صدوق نقل می‌کند که روزی خدمت حضرت زهرا (س) رسیدم، نگاه کردم و دیدم که چادر حضرت ۱۲ وصله داشت. نمی‌گویم چادر وصله‌دار بپوشید. اسلام این را نگفته است. بله در زمانی که همه گرفتار هستند و مردم ندارند، شما رعایت کن.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.