مدیر امور اجتماعی اداره کار ، تعاون ورفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: هنوز سامانه ای برای ثبت نام جاماندگان از سبد حمایتی از سوی دولت اعلام نشده است.

جاماندگان از سبد حمایتی منتظر سامانه ثبت نام باشند

محمد رضا ولیان در گفتگو با قدس آنلاین اظهار داشت: در مورد افرادی که سبد حمایتی به انها پرداخت نشده و احتمالا جزو پنج گروهی که تاکنون به انها سبد حمایتی پرداخت شده است، می باشند و همچنین افرادی که جزو این پنج گروه نیستند، به زودی سامانه ای اعلام خواهد شد تا اطلاعات سرپرست خانواده از طریق این سامانه دریافت شود  وسپس از طریق یکی از نهادهای کمیته امداد و یا بهزیستی درآمد آنها موردبررسی قرار خواهد گرفت تا در صورتی که درآمد آنها زیر سه میلیون تومان تشخیص داده شد بر اساس تعداد اعضای خانوار به آنها نیز پرداخت خواهد شد.
وی تصریح کرد: هنوز هیچ سامانه ای در این باره از سوی دولت اعلام نشده است و هر سامانه یا سایتی که در فضای مجازی معرفی شده است غیر مجاز می باشد زیرا این سامانه به محض اعلام از سوی دولت از طریق رسانه ها و مطبوعات به اطلاع مردم در سراسر کشور خواهد رسید و یک بازه زمانی نیز برای ثبت نام در نظر گرفته خواهد شد.
ولیان افزود: مردم هیچ نگرانی بابت پرداخت این سبد حمایتی نداشته باشند زیرا در صورتی که درآمد ماهیانه آنها زیر سه میلیون تومان باشد این سبد حمایتی به آنها تعلق گرفته و پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.