مازندران- علی ثباتی از افتتاح ۱۳۵۵ واحد مسکن مهر مازندران در دهه مبارک فجر خبر داد.

۱۳۵۵ واحد مسکن مهر مازندران در دهه فجر به بهره‌برداری رسید

به گزارش قدس آنلاین به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی مازندران، علی ثباتی معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی مازندران، اظهار کرد: در ایام الله دهه فجر و در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، ۱۳۵۵ واحد مسکن مهر در شهرهای مختلف استان به بهره برداری رسید.

وی با اشاره به اینکه برای ساخت این واحدها بالغ بر ۴۷۰ میلیارد ریال هزینه شده است، افزود: تاکنون ۵۰ هزار و ۹۲۳ واحد مسکن تحویل متقاضیان شد.

ثباتی یادآور شد: پی سازی ۵۸ هزار و ۲۱۵ واحد، اتمام اسکلت ۵۷ هزار و ۵۸۳ واحد، اتمام سقف ۵۷ هزار و ۵۳۹ واحد، اتمام سفت کاری ۵۶ هزار و ۶۴۰ واحد و اتمام نازک کاری ۵۲ هزار و ۸۱۶ واحد در شهر های بالای ۲۵ هزار نفر جمعیت نیز انجام شده است.

معاون بازآفرینی شهری راه و شهرسازی مازندران با بیان اینکه برای ۸۵ هزار و ۲۱۵ واحد سهمیه بانکی درنظر گرفته شد، گفت: تاکنون برای ۵۸ هزار و ۲۱۵ واحد تسهیلات ساخت پرداخت شده است.

ثباتی یادآور شد: در این ایام علاوه بر بهره برداری از ۱۳۵۵ واحد مسکن مهر در شهرهای مختلف استان، پروژه های متعدد دیگری در حوزه ساخت و توسعه راهها، حوزه فنی و اجرائی و حوزه راههای روستایی افتتاح و مورد بهره برداری قرار می گیرد.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.