همدان- احمد توصیفیان گفت: در طرح روستا تعاون، شرکت های تعاونی با استفاده از سرمایه و نیروی کار و مهارت و تخصص روستاییان موجبات رونق اقتصادی اجتماعی روستا می‌شوند.

تحقق ۱۶۱ درصدی طرح روستا تعاون در استان همدان
به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان همدان احمد توصیفیان مدیر کل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان همدان با بیان اینکه در طرح روستا تعاون شرکت های تعاونی با استفاده از سرمایه و نیروی کار مهارت و تخصص روستاییان تشکیل شده و موجبات رونق اقتصادی اجتماعی روستا می‌شوند، گفت: هدف از این نوع تعاونیها توسعه اقتصادی اجتماعی و فرهنگی روستاها بوده و فعالیت روستا را بر مبنای بهره گیری از استعدادها و ظرفیت‌های موجود در روستا با عضویت روستاییان دنبال می کند.
توصیفیان گفت: در کل کشور تشکیل حدود ۱۹۴۷ روستا تعاون پیش بینی شده است که سهم استان همدان ساماندهی ۵۲ روستا تعاون بوده که خوشبختانه تاکنون ۸۴ روستا تعاون در استان تشکیل شده است و حاکی از تحقق ۱۶۱ درصدی و پیشتازی استان همدان داردو عملکرد بسیار مناسبی است.
وی افزود: اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی آمادگی دارد علاوه بر برگزاری دوره های آموزش عمومی جهت موسسین اعضا و مدیران و اعضای متقاضی تشکیل تعاونی ها درقالب روستا تعاون اقدام و همچنین در اولویت اعطای تسهیلات اشتغال قرار دهد.
انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.