یزد - به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی جشن بزرگ آوای چلچله ها با شعار" افتخار به گذشته ، امید به آینده " ویژه کودکان مهدهای کودک در شهرستان اردکان برگزار شد.

جشن بزرگ "آوای چلچله‌ها" در اردکان برگزار شد

به گزارش خبرنگارقدس آنلاین ، به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی شامگاه سه شنبه جشن بزرگ آوای چلچله ها با شعار" افتخار به گذشته ، امید به آینده " ویژه  کودکان مهدهای کودک با حضور جمعی از مسئولین  فرهنگ شهرستان اردکان برگزار شد. 

حمیدرضا پایدارفر رئیس اداره بهزیستی شهرستان اردکان در این مراسم اظهار داشت: این جشن با هدف گرامیداشت ایام الله دهه‌ مبارک فجر، ایجاد شور و نشاط اجتماعی در کودکان و نوجوانان و ترویج و آموزش ارزش‌های انقلابی و پاسداشت ایثارگری های فجر آفرینان و شهدای انقلاب برگزار می‌شود.

وی افزود : همه ما وظیفه داریم کودکان و نوجوانان این دیار را نسبت به شناخت خویش و ارزش های انقلاب آگاه سازیم تا با آگاهی بتوانند از داشته های خود دفاع کنند.

پایدار تصریح کرد : در حال حاضر ۱۶ مهدکودک شهری و روستایی و یک آدینه مهد تحت نظارت بهزیستی در شهرستان اردکان فعالیت دارند که در این مهد ها بیش از ۴۵۰ کودک و نوباوه ثبت نام شده اند.

این مراسم با حضور جمعی از مسئولین بهزیستی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، فرمانداری، سازمان تبلیغات اسلامی،  فرهنگ و ارشاد اسلامی و دفتر امام جمعه شهرستان اردکان و بیش از ۴۰۰ نفر از کودکان و مربیان مهدهای کودک این شهر به‌همت کانون توسعه و همیاری مهدهای کودک و با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان اردکان برگزار شد.

انتهای پیام /  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.