امیر حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد گفت: تهدیدات دشمن استکباری از بدو پیروزی انقلاب نسبت به انقلاب اسلامی اجرا شده است.

امیر سیاری: امروز ایران بازیگر اصلی در منطقه است

به گزارش گروه سیاسی قدس آنلاین، امیر حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد گفت: تهدیدات دشمن استکباری از بدو پیروزی انقلاب نسبت به انقلاب اسلامی اجرا شده است.

وی در رابطه با استراتژیک دشمن برا مواجه با جمهوری اسلامی گفت: اختلافات قومی و مذهبی در سراسر کشور، استراتژی ترور، استراتژی منزوی کردن ایران، حمله مستقیم به ایران، اعمال تحریم‌ها علیه ایران، فتنه‌های ۷۸، ۸۸ و دی ۹۶ همگی جز استراتژیک‌های شکست خورده دشمن علیه ایران بوده است.

سیاری حفظ انقلاب، سرافرازی نظام، حفظ تمامیت ارضی و ارتقای جایگاه ایران در نظام بین المل را از دستاوردهای شکست‌های استراتژیک‌های مختلف دشمن برای ایران اسلامی دانست و گفت: امروز ایران بازیگر اصلی در منطقه است بدون حضور ایران نمی‌توانند کاری کنند و به قدرت منطقه‌ای تبدیل شده ایم و همچنین برای ملت‌های آزاده جهان الهام بخش شده ایم.

معاون هماهنگ کننده ارتش با اشاره به اینکه امروز استراتژی و ترفند جنگ نرم و اقتصادی توسط دشمن علیه ایران اسلامی طرح ریزی شده است، افزود: با توجه دستاوردها نظام جمهوری اسلامی ایران همچنین ایستادگی در مقابل استکبار جهانی، اگر خط کش مقایسه بگذاریم نسبت به اوایل انقلاب مشاهده می‌کنید که پشرفت کرده ایم.

منبع: دانشجو

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.