۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۸
کد خبر: 643329

فروش اینترنتی گوشت تنظیم بازاری از امروز در یکی از فروشگاه های تعیین شده آغاز شد.

فروش اینترنتی گوشت تنظیم بازاری آغاز شد

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، فروشگاه اینترنتی به روز رسان از امروز عرضه گوشت یخ زده برزیلی با قیمت هر کیلو ۲۸۵۰۰ تومان را آغاز کرده است.

پیش تر، مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام استان تهران در گفت‌وگو با تسنیم از عرضه گوشت‌های تنظیم‌بازاری در دو فروشگاه اینترنتی به روز رسان و یخچال از پنج شنبه خبر داده بود.

عرضه اینترنتی گوشت تنظیم بازاری بر اساس هر کد پستی برای هرخانوار انجام می شود و درب منزل تحویل داده می شود.

بر اساس اعلام مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام استان تهران از فردا پنج شنبه فروش همه اقلام گوشت در دو فروشگاه اینترنتی به روز رسان و یخچال آغاز خواهد شد. در حالی که فروش گوشت یخ زده در فروشگاه به روز رسان از امروز آغاز شده است پایگاه فروش یخچال هنوز راه اندازی نشده است.

پایگاه فروش به روز رسان در خصوص طرح فروش تنظیم بازاری گوشت در این فروشگاه در اطلاعیه ای نوشته است:

پیرو استقبال بی نظیر شهروندان از عرضه محصولات بازار فرآورده‌های پروتئینی در بازار آنلاین به روز رسان به استحضار می‌رساند مطابق روال فعالیت بازار آنلاین به روزسان محصولات سفارش داده شده در هر روز از روز بعد قابل تحویل است. شهروندان می‌توانند در هر بازره زمانی که برای آنها مطلوب است سفارش خود را برای روز بعد ثبت کرده و محصولات مورد سفارش را در همان زمان مقرر تحویل بگیرند.

 چنانچه ظرفیت تامین یا توزیع روز بعد تکمیل شود زمان قابل تحویل بعدی برای مشتریان به نمایش در می‌آید و این امکان وجود دارد که به جای مراجعه مجدد به سامانه در همان زمان سفارش خود را برای روزهای آتی ثبت کنند.

انتظار می‌رود با پیشرفت طرح و تعدیل تقاضا و همچنین افزایش ظرفیت‌های تامین و توزیع در کوتاه مدت میزان سفارشات با ظرفیت‌های تامین و توزیع به تعادل برشد.

لازم به ذکر است محصولات سفارش داده شده با وسایل نقلیه مجهز به سردخانه و با رعایت کامل زنجیره سرد تحویل می‌شود.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.