البرز- خدیجه زینال زاده با اشاره به کسب ۳ مدال طلا توسط بانوان البرزی در مسابقات کشوری، گفت: همواره در بخش ساندا ۴ مدال توزیع می شود که توانستیم سه طلا به نام البرز کسب کنیم که این مهم در نهایت موجب قهرمانی استان در کشور شد.

۳ طلای سانداکاران عامل قهرمانی ووشوی البرز در کشور شد

به گزارش قدس آنلاین، خدیجه زینال زاده مربی تیم ووشوی استان البرز در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: در بخش تالو نیز ۶ ورزشکار اعزام و ۱۸ مدال توزیع می شود این در حالی است که هر ورزشکار می تواند ۳ مدال کسب کند.

وی ضمن تقدیر از عملکرد تالوکاران البرزی گفت: استان البرز موفق شد ۵ مدال از ۱۸ مدال را کسب کند، این در حالی است که استان های دیگر در مجموع این مدال ها بهتر از ما بودند.

مربی البرزی تیم ملی ووشوی جوانان تصریح کرد: لازم دانستم ضمن اشاره به مسائل فنی در خصوص اهمیت کار سانداکاران در کسب مدالتوضیحاتی بدهم، زیرا کسب ۳ طلا از ۴ مدال موجود ماموریت دشواری بود که دختران ما موفق به انجام آن شدند.

زینال زاده با بیان اینکه این مسابقات از سطح بسیار بالایی برخوردار بود گفت: توانستیم اصفهان و خوزستان را پشت سر بگذاریم و برای نخستین بار با اقتدار به قهرمانی برسیم.

وی از ادامه فعالیت خود در البرز خبر داد و گفت: شهر کرج زادگاه من بوده و علیرغم پیشنهاداتی که از سایر استان ها رسیده اما قصد دارم تا کار خود را در استان البرز ادامه دهم.

مربی تیم ووشوی بانوان تصریح کرد: برای شناسایی و پرورش استعدادها زحمات زیادی کشیده ام و حالا که عنوان قهرمانی را یدک می کشیم با قدرت این مسیر را ادامه خواهم داد.

زینال زاده با بیان این که بدون توجه به حواشی طبق برنامه فعالیت می کنیم، گفت: ورزشکاران دعوت شده به تیم ملی برای انتخاب نهایی سال آینده مسابقات درون اردویی را برگزار می کنند، این در حالی است که بدون توجه به حواشی برنامه آماده سازی دختران البرزی را جهت حضور در تیم ملی از سر خواهیم گرفت.

وی در پایان تصریح کرد: نسل قدرتمندی برای ورزش بانوان ساخته شده، آنها در آینده حرف های زیادی برای گفتن دارند و می توانند افتخارات بسیاری را به نام البرز کسب کنند، البته از مسئولین تقاضا دارم این جوانان را مورد حمایت و تشویق قرار دهند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.