البرز- مهدی طوسی از راه اندازی سامانه ارتباط مستقیم سرمایه گذاران با استاندار البرز خبر داد.

امکان ارتباط مستقیم سرمایه‌گذاران با استاندار البرز برقرار شد

به گزارش قدس آنلاین، مهدی طوسی مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری البرز در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین از راه اندازی سامانه ارتباط مستقیم سرمایه گذاران با استاندار البرز خبر داد و گفت: در راستای تحقق برنامه های دولت باهدف تسهیل امور و حمایت ویژه از سرمایه گذاران، این سامانه راه اندازی شد.

وی  بیان کرد: تلاش ما بر این است از بخشی نگری و رفتارهای جزیره ای در استان پرهیز شود و از مدیران دستگاه های اجرایی می خواهیم با توجه به این امر، نسبت به نقد و بررسی ریز بینانه مسائل اقدام کرده و طرح و نظرات خود را به شکلی کامل و جامع ارائه دهند.

طوسی افزود: مسئله اشتغال جزو اولویت های اساسی کشور و نظام بوده و یکی از راهکارهای اصلی حفظ اشتغال موجود و ایجاد فرصت های جدید اشتغال، سرمایه گذاری و مشارکت فعال بخش خصوصی است.

مدیرکل دفتر جذب و سرمایه گذاری استانداری البرز اظهار کرد: این درگاه در راستای نیل به اهداف مزبور و ایجاد ارتباطی سازنده و برای بیان مشکلات سرمایه گذاران عزیز در استان البرز طراحی شده است و ابزاری در جهت برقراری ارتباط سریع، آسان، مطمئن و موثر میان مسئولان استان و فعالان اقتصادی داخلی و خارجی خواهد بود.

وی در پایان افزود: دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری، تمام تلاش و حمایت خود را در جهت تحقق این امر به کار خواهد گرفت، لذا از دستگاه های اجرایی درخواست می کنیم ضمن همراهی در این زمینه، جامع نگر بوده و از تصمیمات بخشی پرهیز کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.