۸ نماینده جوان کشورمان از امروز به مصاف حریفان خود در رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جایزه بزرگ کرواسی می روند.

۸ نماینده ایران از امروز به مصاف حریفان خود می‌روند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جایزه بزرگ رومانی که جزء طرح رنکینگ سیستم اتحادیه جهانی کشتی نیز محسوب می شود از ظهر امروز و به مدت ۲ روز در شهر زاگرب کشور کرواسی برگزار می‌شود.

بر این اساس ۸ کشتی گیر جوان کشورمان در این رقابت ها با هدایت حمید باوفا به میدان می روند که نتایج قرعه کشی نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

در وزن ۵۵ کیلوگرم که ۴ کشتی گیر حضور دارند پویا دادمرز در رقابت های دوره ای به مصاف آیازچی دوگوس، اکرم اوزتورک از ترکیه و بوتز الکساندراف از رومانی می رود.

در وزن ۶۰ کیلوگرم که ۲۱ کشتی گیر حضور دارند میلاد رضانژاد حسینوند پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف برالا تونی برالا از کشور کرواسی می رود و با توجه به شرکت نکردن این کشتی گیر رضا نژاد در دور سوم با برنده کشتی گیران آمریکا، رومانی و برزیل کشتی خواهد گرفت.

در وزن ۷۲ کیلوگرم محمدرضا مختاری پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مصاف الکساندر پایوین از روسیه می رود و در صورت پیروزی بر این کشتی گیر در دور بعد با برنده کشتی میان چنگیز ارسلان از ترکیه، بیرهوس از دانمارک و آرام واردانیان از ازبکستان کشتی می گیرد. در این وزن ۲۱ نفر حضور دارند.

در وزن ۷۷ کیلوگرم که ۱۷ نفر شرکت کرده اند محمد ناقوسی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با آنتونیو کامنجاسویچ از کرواسی می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور سوم به مصاف برنده مبارزه میان فرقان بایراک از ترکیه، پیتون والش از آمریکا و مارتین زابو از مجارستان می‌رود.

در وزن ۸۲ کیلوگرم که ۱۳ نفر حضور دارند حسین فروزنده در دور نخست به مصاف تیموجت تروبولین از اسلوونی می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور دوم با برنده برهان آکبوداک از ترکیه و فیلیپ اسمتکو از کرواسی مبارزه خواهد کرد.

در وزن ۸۷ کیلوگرم حسن فروزنده در دور اول به مصاف گورامی ختسوریانی از گرجستان می رود و در صورت پیروزی بر این کشتی گیر در دور دوم با برنده مبارزه تدیوس میچالیک از لهستان و الکساندر استیپانتیک از سوئد پیکار می کند. در این وزن ۲۱ کشتی گیر شرکت کرده اند.

در وزن ۹۷ کیلوگرم ابوالفضل سید مهدوی در دور اول با تریسی هانکوک از آمریکا کشتی می گیرد و در صورت غلبه بر این حریف در دور بعد به مصاف برندهی کشتی میان سی یئول لی از کره جنوبی و والنتین کابی از صربستان می رود. در این وزن ۱۶ نفر حضور دارند.

در وزن ۱۳۰ کیلوگرم که ۱۴ نفر حضور دارند علی اکبر یوسفی در دیدار نخست به مصاف عثمان ایلدریم از ترکیه می رود و در صورت غلبه بر این حریف در دور بعد با پیروز مبارز میان بالینت لام از مجارستان و آلین الکسیوس چیوراریو از رومانی کشتی خواهد گرفت.

بر اساس برنامه این رقابت ها امشب تا مشخص شدن نفرات راه یافته به دیدار فینال برگزار می شود و رقابت های شانس مجدد، رده بندی و فینال فردا (یکشنبه) برگزار خواهد شد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.