وزیر ورزش و جوانان ضمن تبریک فرا رسیدن بیست و دوم بهمن ماه با اشاره به حضور نسل بعد از انقلاب گفت: این نسل به صحنه آمده و با همه توان از تجربیات و از دستاوردهای نظام در برابر تمامی دشمنی‌ها دفاع می‌کند.

در ۴۰ سال گذشته خانواده ورزش کارنامه موفقی داشته است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی‌فر گفت: فرا رسیدن ۲۲ بهمن را به همه فجر آفرینان سال ۵۷ و ملت قهرمان ایران تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و امیدوارم همان طور که در چهل سال گذشته، مردم شریف ایران در تمامی صحنه‌ها در دفاع از حریم و کیان نظام اسلامی کارنامه بسیار موفقی داشتند و توانستند صفحات طلایی در تاریخ سیاسی ایران رقم زنند با بهره‌مندی از تجربیات به دست آمده برای ساختن ایران آباد، سربلند و پرافتخار گام بردارند.

وزیر ورزش و جوانان یادآور شد: لازم است اقرار کنم علی رغم تنگناها، فشارها، تحریم‌ها و مشکلاتی که در طول چهل سال گذشته داشتیم، خصوصاً جنگ تحمیلی، این ملت پرصلابت، قهرمان و غرور آفرین ثابت کردند که با وجود همه فشارها به صحنه آمدند و توانستند کارنامه خوبی در دفاع از ارزش‌ها، از خود بر جای بگذارند.

وی ادامه داد: من مطمئنم در شرایط فعلی به خاطر تحریم‌های ناعادلانه و غیرقانونی و عهدشکنی رئیس جمهور آمریکا مشکلاتی در داخل به وجود آمده و تا حدودی مردم به لحاظ معیشتی در فشار قرار گرفتند. با این همه، این بار نیز ملت پرصلابت و غرور آفرین در این مبارزه و کشمکش باز هم سربلند بیرون خواهند آمد و این روزهای حساس را پشت سر خواهند گذاشت.

سلطانی فر با بیان این که این شرایط سخت‌تر از روزهای هشت سال دفاع مقدس نیست و تجربیات ملت، بیش از آن زمان است اظهار داشت: این در حالی است که نسل‌های بعد از انقلاب نیز به صحنه آمدند با همه توان از تجربیات از دستاوردها و نظامشان دفاع می‌کنند و من مطمئن هستم این دوره راهم با صلابت پشت سر خواهیم گذاشت.

وزیر ورزش و جوانان گفت: ان‌شاءالله آینده ایران بسیار روشن و موفق خواهد بود. همراه مردم دلیر و حماسه ساز، پرافتخار خواهند بود. ملتی که موجبات عزت و افتخار برای همه مسلمانان جهان می‌شوند و مدینه فاضله برای کشورهای اسلامی خواهند بود. هرچند در چهل سال گذشته نیز در عرصه‌های مختلف ما توانسته‌ایم دستاوردهای استثنایی داشته باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش یادآور شد: جامعه ورزش در چهل سال گذشته در همه صحنه‌ها از حریم نظام و دستاوردهایشان دفاع کردند و حضوری تعیین کننده داشتند و این بار نیز نقش خود را به خوبی ایفا خواهند کرد.

سلطانی‌فر تاکید کرد: جامعه بزرگ ورزش، در راهپیمایی تاریخی ۲۲ بهمن شرکت خواهد کرد و در ادامه فعالیت‌ها و تلاش‌هایش با فراهم کردن زیرساخت‌ها، علاوه بر ارتقای سطح سلامتی و ایجاد فضای مناسب برای افتخارآفرینی، با توفندگی بیشتر قدم بر خواهد داشت.

وزیر ورزش و جوانان گفت: همان طور که در چهل سال گذشته خانواده ورزش و جوانان کارنامه موفقی داشته، در سال‌های آینده هم یکی از دستگاه‌هایی خواهد بود که در جهت خدمت‌گزاری و نقش آفرینی در فرایند توسعه، نقش مؤثری خواهد داشت.

وی در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای تمامی مردم، اظهار امیدواری کرد با تلاش بیشتر، آینده‌ای بهتر و پرامیدتر خواهیم داشت.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.