قزوین_ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین با صدور اطلاعیه‌ای ضمن معرفی مسیرهای راهپیمایی، اقشار مختلف مردم را به حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه فراخواند.

دعوت سازمان تبلیغات اسلامی قزوین از مردم برای حضور در راهپیمایی فجر چهلم

به گزارش قدس آنلاین، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین با صدور اطلاعیه‌ای ضمن معرفی مسیرهای راهپیمایی چهلمین فجر انقلاب اسلامی، از اقشار مختلف مردم دعوت کرد تا با حضور در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن‌ماه این روز بزرگ ملی و اسلامی را گرامی بدارند.

در این اطلاعیه آمده است:

«یـوم الله بیسـت و دوم بـهمن، نــقطـۀ اوج وحـدت و حضور آکنده از بصیرت و آگاهی ملت و باز تعریف حمایت چهـار دهه از انقلاب اسلامی است؛ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین ضمن تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از فرزندانِ دیار شهیدان رجایی و بابایی دعوت می‌نماید تا باردیگر باحضـور حماسـی انـقلابــی و آمیختـه با بـصیـرت خود در صـحنۀ آوردگاه راهپیـمایی یـوم‌الله ۲۲ بهمـن‌مـاه، با آرمان‌های بلنـد بنـیان‌گـذار کبیـر انـقلاب اسـلامـی، حضـرت امام خـمـینی(ره) و شهدا و مقـام معظـم رهبـری (مدظله العالی) تـجـدیـد بیـعت نـماینـد».

به گزارش قدس آنلاین، راهپیمایی یوم الله ۲۲بهمن در شهر قزوین از ساعت ۱۰ صبح از مسیرهای ذیل به سمت چهار راه شهدا برگزارخواهد شد.

مسیر شماره یک: میدان میرعماد، خیابان نادری، سبزه میدان، خیابان پیغمبریه، خیابان شهدا، چهار راه شهدا.

مسیر شماره دو: چهارراه طالقانی، خیابان طالقانی، سبزه میدان، خیابان پیغمبریه، خیابان شهدا، چهار راه شهدا.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.