یزد- حجت الاسلام محمد فخرالدینی گفت : راهپیمایی ۲۲بهمن استان همزمان با سراسرکشور در بیش از ۷۰نقطه استان یزد برگزارخواهد شد .

 راهپیمایی ۲۲بهمن در سراسر استان برگزار خواهد شد

حجت الاسلام محمد فخرالدینی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد در گفتگو با خبرنگارقدس آنلاین اظهارداشت : راهپیمایی ۲۲بهمن در استان یزد در بیش از ۷۰نقطه استان یزد برگزارخواهد شد. این مراسم درشهر یزد از ساعت۹:۳۰دقیقه از ۲مسیر شروع خواهد شد.

وی افزود : دشمنان ما هر روز نقشه های شومی برای ایجاد تفرقه در میان مردم طراحی می کنند و حضور مردم در این مراسم می تواند یک مشت محکمی بردهان دشمنان نظام باشد و خاری در چشم دشمنان باشد وحضورگسترده مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن نشان دهنده  انسجام و وحدت و یکپارچگی ملت ایران است .

فخرالدینی با اشاره به مسیرهای راهپیمایی ۲۲بهمن گفت : به مانند  سالهای گذشته این مراسم از میدان آزادی  شروع می شود  و با طی طریق از خیابان فرخی ، میدان شهید بهشتی و خیابان امام خمینی و چهارراه شهدا در تکیه امیر چخماق به پایان خواهد رسید .

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان افزود : در این مراسم علاوه بر سخنرانی  و قرائت قطعنامه پایانی ، برنامه های متنوع فرهنگی از جمله برگزاری مسابقه نقاشی ، برپایی نمایشگاه کتاب وعکس، برگزاری نمایشگاه نقاشی وخاطره نویسی، برگزاری مسابقات سرود و برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی در دستور کار است .

وی در خصوص مسیرهای راهپیمایی ۲۲بهمن در شهرستان ها نیز گفت : این مراسم  در شهرستان اشکذر در میدان بسیج ،در شهرستان میبد از بیت آیت الله اعرافی، در شهرستان مهریز ازمیدان شهدای گمنام ، شهرستان اردکان ازمسجد کوشک نو، شهرستان تفت ازحسینیه امام ،  شهرستان ابرکوه ازمیدان امام حسین (ع)، شهرستان مروست از خیابان امام خمینی ،هرات از میدان جمهوری اسلامی ،شهرستان بافق از بلوار امام خمینی و شهرستان  بهاباد  از مسجد انقلاب  آغاز خواهد شد .

انتهای پیام / 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.