قزوین_ حجت الاسلام علی فرهادی گفت: باید در مسیر انقلاب و اسلام با استفاده از علم و تدبیر حرکت کنیم.

باید در مسیر انقلاب و اسلام با استفاده از علم و تدبیر حرکت کنیم

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، همایش رهروان یاس نبوی در سالروز شهادت حضرت زهرا (س) با حضور مردم ولایتمدار و دین دار قزوین در آستان مقدس امامزاده حسین (ع) برگزار شد.

حجت الاسلام علی فرهادی مدرس حوزه و دانشگاه های قزوین در این مراسم در خصوص وظایف شیعه نسبت به اهل بیت (ع) اظهار داشت: ما باید در مسیر انقلاب و اسلام با استفاده از علم و تدبیر حرکت کنیم و نباید تنها به برپایی خیمه های عزاداری، ایستگاه ها و موکب های عزاداری اکتفا کنیم.

وی اضافه کرد: امروز فضای مجازی اهمیت دارد و مقام معظم رهبری نیز به توجه به این فضا تاکید کرده و بیان می کند: «ورود به این فضا باید با علم و بصیرت باشد و بدون آگاهی و اطلاع کافی ممکن است خودمان اسباب نفوذ دشمن باشیم»؛ امروز دشمن جنگ نرم را با کشور آغاز کرده است و برای مقابله با این جنگ دشمن، می طلبد که حضور فعالانه و موثر در فضای مجازی داشته باشیم.

مدرس حوزه و دانشگاه های قزوین یادآور شد: از جمله ابعاد ضروری زندگی می توان به افزایش علم و اعتقاد، با مطالعه اشاره کرد و تحقق این دو مهم می تواند انسان را در مسیر سعادت و خوشبختی هدایت کند.

حجت الاسلام فرهادی خاطرنشان کرد: انسان با اقامه نماز اول وقت می تواند در مسیر خودسازی قدم بردارد و تزکیه انسان باید با افزایش و آگاهی همراه باشد.

 انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.