البرز- عزیز الله شهبازی گفت: با احیاء جایگاه فرمانداران به آنها اختیار داده شده که با تمرکز و جدیت بیشتری نسبت به تسهیل در امور مردم و تصمیم گیری های به موقع اقدام کنند.

‌فرمانداران جدیت بیشتری نسبت به تسهیل امور مردم داشته باشند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، عزیزالله شهبازی استاندار البرز در مراسم بهره برداری از سالن چند منظوره مدیریت بحران شهر هشتگرد که ظهر یکشنبه در روند برنامه های دهه مبارک فجر برگزار شد اظهار کرد: خرسندم در استانی زندگی می کنم و مسئولیت دارم که مردم خود را در توسعه و رشد و آبادانی از سیستم مدیریتی جلوتر می دانند.

وی افزود: طی چهل سال از پیروزی انقلاب اسلامی در رشد علم، توسعه روستاها، فناوری، اقتصادی و... توفیقات ارزشمندی کسب کرده ایم.

استاندار البرز با بیان اینکه امید است با این سرعت رشد و توسعه کشور شتاب بگیرد گفت: استان البرز نیز در این مسیر با قدرت حرکت می کند.

وی ادامه داد: شهرستان ساوجبلاغ مسئولان خوبی در سطوح مختلف دارد چراکه شرایط حاکم در این شهرستان نشان از تبعیت از فرمان رهبری مبنی بر اتحاد و انسجام تمامی مسئولان در سطوح مختلف قوا در جهت حل مشکلات مردم است.

شهبازی خاطرنشان کرد: با احیا جایگاه فرمانداران به آنها اختیار داده شده که با تمرکز و جدیت بیشتری نسبت به تسهیل در امور مردم و تصمیم گیری های به موقع اقدام کنند و البته نظارت کافی بر امور آنها نیز صورت می گیرد.

استاندار البرز بیان کرد: فرمانداران با تشکیل کارگروه های ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، احیای واحدهای نیمه فعال وغیرفعال را با اهتمام ویژه ای دنبال می کنند.

وی با تاکید بر ضرورت آرامش در گویش تمامی کسانی که در استان تریبون در اختیار دارند، گفت: بر اساس آموزه های دینی حتی با دشمن نیز باید به نرمی سخن گفته شود.

 استاندار البرز در پایان گفت: کسی ‌که تند صحبت می کند و اتهام می زند  و مسئول و یا شهروندی را به سخره می گیرد نشان دهنده این موضوع است که زبان منطق ندارد و چنین شخصیتی می خواهد صحبت های خود را با خشونت القا کند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.