نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با اعلام اینکه در نشست ورشو شرکت خواهد کرد گفت که در این نشست علیه ایران صحبت می‌کند.

نتانیاهو: ایران، موضوع نخست نشست ورشو خواهد بود

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه در جریان نشست هفتگی کابینه با اشاره به اینکه در نشست ورشو شرکت می‌کند، گفت که درباره ایران با شرکت‌ کنندگان صحبت خواهد کرد.

وی گفت: «در هفته جاری من در راستای صلح و امنیت در نشست ورشو شرکت خواهم کرد و در آنجا با «مایک پنس» معاون رئیس جمهور و «مایک پامپئو» وزیر خارجه آمریکا و دیگر سران دیدار خواهم کرد.»

نتانیاهو گفت که موضوع نخست (در این نشست)، ایران است و اینکه به زعم وی چطور می‌توان مانع از مداخله این کشور در سوریه شد.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه اتهام زنی علیه ایران گفت که خنثی کردن اقدامات ایران در منطقه و جلوگیری از دستیابی این کشور به تسلیحات هسته‌ای از جمله مواردی هستند که در این نشست به آنها پرداخته خواهد شد. 

چندی پیش، کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی  به نقل از منابع آگاه گزارش داد که  نتانیاهو قصد دارد در جریان نشست موسوم به «صلح و ثبات خاورمیانه» که قرار است در تاریخ ۱۳ و ۱۴ فوریه (۲۴ و ۲۵ بهمن) در شهر «ورشو» لهستان برگزار شود، علیه ایران سخنرانی کند.

پامپئو اولین بار ماه گذشته در جریان یک مصاحبه با شبکه «فاکس نیوز» از برگزاری این نشست خبر داده و اعلام کرده بود که ایران موضوع اصلی این نشست بین‌المللی است و وزرای خارجه ده‌ها کشور به آن دعوت شده‌اند. وی این نشست را ترتیب داده و نتانیاهو یکی از سخنرانان اصلی است. قرار است نمایندگان کشورهای حاشیه خلیج فارس از جمله عربستان سعودی، امارات عربی متحده، کویت و عمان هم در این نشست حضور داشته باشند.

منبع: فارس

انتهای‌پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.