راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن همزمان با سراسر کشور با حضور مردم متدین و انقلابی در مشهد و شهرستان‌های خراسان رضوی آغاز شد.

جشن بزرگ انقلاب در خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، چهلمین فجر انقلاب اسلامی بار دیگر با حضور مردم همیشه در صحنه مشهد مقدس از دقایقی قبل از میدان ۱۵ خرداد مشهد مقدس آغاز شد. 

مردم ولایت‌مدار و انقلابی مشهدالرضا مسیر میدان ۱۵ خرداد تا خیابان امام رضا را با شعارهای کوبنده خود راهپیمایی می‌کنند و انزجارشان را نسبت به دشمنان انقلاب اسلامی اعلام می‌دارند.

راهپیمایان مسیر راهپیمایی را تا حرم مطهر رضوی ادامه و در صحن جامع رضوی اجتماع می‌کنند، حجت‌الاسلام رئیسی تولیت آستان قدس رضوی نیز سخنران پایانی این  مراسم خواهد بود.

راهپیمایی 22 بهمن در شهرستان‌های مختلف استان برگزار شد

راهپیمایی 22 بهمن امروز در شهرستان‌های مختلف استان خراسان رضوی برگزار شد.

 امام جمعه موقت مشهد امروز دوشنبه در مراسم پایانی راهپیمائی 22 بهمن در گناباد گفت: آینده انقلاب اسلامی از گذشته روشن‌تر و پیروزی‌های جدید در انتظار ایران است.

حجت‌الاسلام محمدباقر فرزانه عنوان کرد: آمریکا اقرار کرده که در برابر ایران نمی‌تواند مقاومت کند و نیز به خوبی می‌داند که هرگاه با ایران روبه‌رو شده، نه تنها شکست خورده بلکه یک فتح و پیروزی جدید نصیب کشورمان شده است.

وی بیان کرد: امروز به برکت جنگ 8 ساله تحمیلی، ارتش ایران در حدی است که نه تنها در منطقه، بلکه در کل دنیا روی آن حساب می‌شود و استکبار جهانی جرأت درگیری و رویارویی نظامی با ما ندارد؛ دشمن می‌داند نظام اسلامی با این رهبری و مردمی که به عطر 300 هزار شهید معطر هستند تا او را به گور نبرند آرام نخواهند نشست.

جنگ امروز، جنگ تمام عیار اقتصادی و رسانه‌ای است

دبیر شورای عالی حوزه علمیه خراسان افزود: جنگ امروز، جنگ تمام عیار اقتصادی و رسانه‌ای است که دشمن با قدرت درصدد است که با فشار اقتصادی و رسانه‌ای، ایمان مردم ایران را تضعیف کند.

فرزانه ادامه داد: آمریکا در این جنگ اقتصادی و رسانه‌ای به دنبال این است که مردم را ناامید کرده و دچار اضطراب و دلهره کند و اثبات نماید جمهوری اسلامی کارایی ندارد؛ همچنین می‌خواهد مشکلات را بزرگ جلوه داده و بین مردم و مسئولان اختلاف ایجاد نموده و نیز در شهرها و مراکز استان‌ها آشوب برپا کند.

امام جمعه موقت مشهد اظهار کرد: آمریکا عمر طولانی ندارد، چراکه در باتلاق فساد اقتصادی، سیاسی و اخلاقی غوطه‌ور است؛ حکم خدا این است که اگر یک کشوری این‌گونه در باتلاق فساد گیر کند نابودشدنی است و نمی‌شود این وحشی‌گری به جان و مال مردم نزد خدا بی‌جواب بماند.

دولت باید برای میثاق دوباره با امام و شهدا در ارائه خدمات به ملت پیشگام باشد

فرماندار تایباد در جمع راهپیمایان 22 بهمن گفت: این حرکت عظیم مردمی در راهپیمایی 22 بهمن سال ۹۷ برای دشمنان بسیار ناامیدکننده است.

حسین شرافتی‌راد ادامه داد: امروز فرصت خوبی است تا بار دیگر ملت در مسیر رهبری گام بردارد و هم‌صدا با دولت نقشه‌های دشمنان را خنثی کند؛ آن‌چه امروز سبب امنیت و آرامش ملت ایران شده از قطره قطره خون شهدا به دست آمده و دولت باید برای میثاق دوباره با امام و شهدا در ارائه خدمات به ملت پیشگام باشد.

قدر انقلاب را بدانیم و در شناسایی آن بکوشیم

در ادامه این مراسم در تایباد فرمانده قرارگاه منطقه ثامن‌الائمه نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امام با اطمینان می‌گفت که انقلاب ابرقدرت‌ها را به خاک ذلت خواهد نشاند و امروز حضور پرشور این جمعیت نشان‌دهنده اجرایی شدن این کلام است.

 سردار حمیدرضا حسن‌زاده افزود: امام راحل به سه چیز، اول ایمان به خدا و قدرت لایزال الهی دوم هدف مقدسی که داشتند و سوم ایمان به حضور مردم در تمام عرصه‌های انقلابی اعتقاد داشتند.

وی اظهار کرد: قدر انقلاب را بدانیم و در شناسایی آن بیشتر کوشا باشیم، هرچه داریم از این انقلاب و حضور یکپارچه شما مردم به دست آمده است.

اصلی‌ترین موضوع امروز جامعه ما وحدت است

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی دستجردی امام جمعه قوچان نیز در مراسم راهپیمایی 22 بهمن قوچان عنوان کرد: موشک جزء مسائل کشوری ماست و برای جریان مقاومت موشک دوربرد را به دست جوانان این کشور می‌سازیم و خواب را از چشم اسرائیل و آمریکا می‌گیریم.

وی ادامه داد: مردم منطقه بدانند ما موشک در مسائل نظامی داریم، نیروهای نظامی ما همچون سپاه، ارتش، نیروی انتظامی و نیروهای امنیتی برای صلح منطقه از هیچ کاری دریغ نمی‌کنند وتلاششان این است  تا منطقه را آرام نگه دارند اما اگر اسرائیل و آمریکا بخواهند در هر جای این کشور موضوعی را مثل داعش، منافقین وسلطنت‌طلب‌ها ایجاد کنند با تمام قدرت ایستادگی می‌کنیم.

امام جمعه قوچان گفت: بعضی ندای غیر وحدتی سر می‌دهند، حرف غیر وحدتی می‌زنند؛ این دشمن است که این ندا را سر می‌دهد، اما امروز مردم ما وحدت را با هیچ چیز عوض نمی‌کنند؛ سیاسیون بدانند اگر قرار باشد، وحدت را به هم بریزند، مردم آن‌ها را از صحنه بیرون می‌اندازند. مردم ما برای این وحدت و لبیک یا خامنه‌ای صدای خود را بلند می‌کنند.

وی با بیان این که اقتصاد ما با اقتصاد مقاومتی سروسامان می‌گیرد، ادامه داد: در طول تاریخ نشان داده شده هرجا مقامت کردیم، پیروزی از آن ما بوده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.