البرز- مردم سرافراز استان البرز با حضور کم نظیر و پرشور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر حمایت وپشتیبانی خود را از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اعلام کردند وبلوغ سیاسی خود را در چهل سالگی انقلاب اسلامی ایران به نمایش گذاشتند.

نمایش بلوغ سیاسی البرزی‌ها در جشن چهل‌سالگی انقلاب اسلامی

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه صبح امروز(دوشنبه) همزمان با سراسر کشور در شهرها و بخش های مختلف استان البرز وبا حضور پررنگ مردم انقلابی این استان برگزار شد.

در کرج این حضور ومشارکت شکل بسیار ویژه ای داشت به نحوی که ۴ مسیر اعلام شده برای حضور راهپیمایان کرجی مملو از کسانی بود که برای تجدید میثاق با آرمان های انقلاب اسلامی و امام راحل به خیابان ها آمده بودند.

به اذعان بسیاری از کسانی که در سال های اخیر در راهپیمایی ۲۲ بهمن کرج حضور مستمر داشته اند امسال حضور ومشارکت مردم کم نظیر و حتی بی نظیر بود به نحوی که طول خیابان شهید بهشتی از میدان شهدا و سه راه رجایی شهر تا میدان سپاه و بلوار جمهوری اسلامی تا میدان جمهوری مملو از جمعیت و حضور اقشار مختلف مردم بود.

راهپیمایان کرجی در این روز باشکوه با در دست داشتن پلاکاردهای مختلفی ضمن اعلام حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مراتب انزجار خود را از دشمنان ایران اسلامی و دسیسه ها و فتنه انگیزی آنها بیان  کردند.

مردم انقلابی کرج با نمایش بلوغ سیاسی خود تحریم ها و تهدیدهای دشمنان برای ایجاد جدایی مردم از نظام جمهوری اسلامی را رویای بی تعبیر عنوان کردند و بر استقامت و پایداری مردم در برابر استکبار جهانی تاکیدی دوباره داشتند.

در شهرستان های مختلف استان البرز نیز حضور و مشارکت مردم بسیار پررنگ و توصیف ناپذیر بود و مسیرهای تعیین شده برای راهپیمایان مملو از جمعیت واقشار مختلف مردم بود.

حضور پررنگ مسئولان در کنار مردم

راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال همچون سال های گذشته شاهد حضور وهمراهی مسئولان استانی با مردم بود. استاندار البرز، نماینده ولی فقیه در استان، ائمه جمعه ومدیران کل در کنار اعضای شوراهای اسلامی شهر وشهرداران نیز در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی دوشادوش مردم در راهپیمایی حضورداشتند.

برپایی غرفه های فرهنگی در طول مسیر

ارگان های ونهادهای مختلف انقلابی وفرهنگی نیز با توجه به ظرفیت های بالای راهپیمایی ۲۲ بهمن با برپایی غرفه های مختلف ضمن تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی هوشیاری مردم در برابر جنگ رسانه ای دشمنان را یک ضرورت عنوان می کردند و از طریق بروشورها وبسته های فرهنگی این پیام ها را به مردم منتقل می کردند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.