تولیت آستان قدس رضوی گفت: حقیقتا روز ۲۲ بهمن ۵۷، نابودی قدرت‌های باطل و حاکمیت حق، یوم الله است.

حجت‌الاسلام رئیسی: ۲۲ بهمن به راستی نماد یوم الله است

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی ظهر دوشنبه در مراسم پایانی راهپیمایی مشهد که در حرم مطهر رضوی برگزار شد اظهارکرد: روز۲۲ بهمن ۵۷ نابودی قدرت های باطل و حاکمیت حق «یوم الله»بود و بنای عالم عدم پایداری ظلم در دنیا است.

وی افزود: جوانان کشور به عنوان رویش های انقلاب ۸ سال مقابل دشمن تا دندان مسلح ایستادند و این مسیر را مدافعان حرم نیز ادامه دادند و هرگز در مسیر خود دچار سستی نشدند.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: در طول ۴۰ سال گذشته ملت ایران مقابل همه توطئه های دشمن مقاومت کردند و بزرگترین معجزه که ایستادگی در برابر آمریکا و مستکبران عالم بود را نشان داد. چهل سالگی انقلاب دوره پیری و عقبگرد نیست و باید با نشاط به سمت پختگی و امیدآفرینی حرکت کنیم.

رئیسی گفت: در این دوره باید ملت ایران انقلابی اصیل با شعارهای بلند و ملکوتی را رقم بزند. امروز دوست و دشمن بر قدرت ایران اعتراف دارند و گذشت روزی که روس ها و انگلیسی ها ایران را بین خود تقسیم کنند.

تولیت آستان قدس رضوی تاکید کرد: امروز همه به خوبی می دانند کشوری که مردم سالاری را اعلام کرد و به آن پایبند بود و به مردم آزادی بیان داد جمهوری اسلامی ایران است و ملت ایران توانستند با وجود تحریم ها به پیشرفت های زیادی دست یابند.

وی اظهارکرد: خودباوری ملی ثمره انقلاب برای ملت ایران بود و طی ۴۰ سال گذشته اجازه داده نشد قانونی بر خلاف مبانی شرعی صادر شود زیرا مردم جمهوری مبتنی بر اسلامی می خواستند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: کارهای زیادی طی سال های گذشته برای پیشرفت کشور به انجام رسیده و شهرها و روستاها آباد شده اند و خدمات زیادی به مردم داده شده است.

رئیسی بیان کرد: امروز جهاد علمی و اقتصادی باید مدنظر قرار گیرد و همه مشکلات کشور در پرتو توجه به این مهم وچشم داشتن به توان داخل انجام می شود و دل بستن به لبخند اروپایی ها اشتباه است.

تولیت آستان قدس رضوی اظهارکرد: رفع مشکلات کشور در دست ملت ایران است و هیچ کس در این کشور و منطقه و جهان نمی تواند عزت و اقتدار ما را منکر شود که به برکت خون شهدا ایجاد شده است.

وی گفت: هشت سال جنگ تحمیلی هیچ دستاوردی برای دشمن نداشت و با جنگ نرم نیز به اهداف خود نرسیده اند و حال می خواهند با فشار بر ملت ایران زمینه تسلیم شدن مردم را فراهم کنند که به این هدف شوم نیز نخواهند رسید.

عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: دشمنان هیچگاه به عهد خود پایبند نبوده و نخواهند بود و تنها راهکار مقابله، ایستادگی است. برخی می گویند برای ندادن بهانه به دشمن باید کنوانسیون های خارجی را امضاء کنیم و باید پرسید چه کسی تضمین می دهد مشکلات بعد از انجام این کار حل شود؟ ما تجربه برجام را داریم و دیدم دشمن به عهد خود وفادار نماند.

رئیسی اظهارکرد: چگونه است  مسئولی می گوید هیچ تضمینی برای حل مشکلات بعد از پیوستن به کنوانسیون ها وجود ندارد؟  ما از همه مسئولان می خواهیم با دقت و حفظ مصالح نظام و ارزش های اسلامی وارد شوند.

وی گفت: تنها سیگنالی که به دشمن باید بدهیم حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که به خوبی جوانان کشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن آن را به رخ جهانیان کشیدند.

منبع:مهر

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.