خراسان شمالی- محمدعلی شجاعی استاندار خراسان شمالی و آیت الله ابوالقاسم یعقوبی نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با صدور پیام مشترکی از آحاد مردم غیور و انقلابی استان بابت حضور گسترده و دشمن شکن در صفوف راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن قدردانی کردند.

پیام قدردانی استاندار و نماینده ولی فقیه از مردم در پی حضور حماسی در راهپیمایی ۲۲بهمن

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، محمدعلی شجاعی استاندار خراسان شمالی و آیت الله ابوالقاسم یعقوبی نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با صدور پیام مشترکی از آحاد مردم غیور و انقلابی استان بابت حضور گسترده و دشمن شکن در صفوف راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن قدردانی کردند.

متن پیام دکتر محمدعلی شجاعی و آیت الله ابوالقاسم یعقوبی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم سرافزار و دلاور خراسان شمالی!

حضور حماسی و دشمن شکن شما دلاوران عرصه های جهاد و مبارزه و ایثار و سربلندی در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ ، جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را شکوه و جلوه دیگری بخشید.

ورود به پنجمین دهه عمر نظام جمهوری اسلامی که ثمره خون های بسیار و ایثار و فداکاری ملتی بزرگ و حماسه ساز است، با این حضور غرورآفرین پیام های زیادی برای دشمنان مستکبر و بدخواهان این مرز و بوم داشت و آنان را یک بار دیگر متنبه کرد که با ملتی فاطمی و پیرو اسلام ناب محمدی(ص) مواجهند که استوار و پابرجا در دفاع از مرزهای عقیدتی و جغرافیایی خویش و حرکت به سوی آرمان های متعالی انقلاب اسلامی بهمن ۵۷ گام بر می دارند؛ ملتی که به گذشته ۴۰ ساله خویش و دستاوردهای سترگ آن افتخار می کنند و به چشم انداز روشن و آینده پیش رو نیز امید دارند و برای دستیابی به قله های رفیع پیشرفت و توسعه و ایجاد تمدن نوین ایرانی اسلامی می کوشند و مجاهدت می کنند.

مرحبا به شما که این عید بزرگ ملت ایران را شور و نشاطی دوچندان بخشیدید و دشمنان را از تعبیر رؤیاهای آشفته شان مأیوس کردید. به درگاه خدای قادر متعال سجده شکر به جا می آوریم و از این حضور با صلابت و مقتدرانه که دوستان انقلاب و نظام را خرسند و دشمنان زبونش را همچو گذشته ناامید و مغبون کرد، قدردانی می کنیم. اجرکم عندالله.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.