خراسان شمالی- مراسم کاشت ۴۰ اصله نهال در آیینه خانه مفخم بجنورد، همزمان در مخابرات مناطق مختلف کشور و شهرستان‌های تابعه استان در راستای اجرای مسئولیت‌های اجتماعی شرکت مخابرات ایران و به منظور بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، برگزار شد.

کاشت ۴۰ نهال به همت مخابرات خراسان شمالی در آیینه خانه مفخم

 به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه خراسان شمالی، با همت مخابرات منطقه خراسان شمالی و تعامل ارزنده سازمان میراث فرهنگی و سازمان سیما منظر وفضای سبز استان و در آستانه گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب،آئین کاشت ۴۰ نهال درمجتمع تاریخی و فرهنگی آیینه خانه مفخم با حضور مدیر کل میراث فرهنگی، مدیر مخابرات منطقه وجمعی از مسئولین استان وهمکاران این مجموعه برگزار شد.

علیرضا هاشمی مدیر مخابرات منطقه خراسان شمالی در این مراسم، بر ضرورت فرهنگ سازی در راستای توسعه فضای سبز تاکید کرد.

وی در ادامه با اشاره به حذف چاپ قبض در سال آینده وضرورت پرداخت الکترونیکی قبوض جهت حفظ منابع طبیعی، تاکید کرد: رسالت و وظیفه همه، حفظ و نگهداری از این موهبت الهی است و با همدلی و همزبانی همه مردم و مسئولین بایستی در راستای حفظ منابع طبیعی بصورت جدی تلاش کنیم.

بنا به این گزارش، حبیب یزدان پناه مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری استان نیز در این مراسم ضمن قدردانی از فعالیتهای فراسازمانی مخابرات از جمله در جهت اجرای مسئولیت اجتماعی، با بیان اینکه درخت و درختکاری نشانه‌ای از زندگی، زیبایی، پاکیزگی و طراوت است، اظهار داشت: پیشرفت تکنولوژی و افزایش روز افزون آلودگی‌های محیطی از مهم‌ترین عوامل تهدید سلامت انسان به‌شمار می‌روند و ضروری است فرهنگ حفاظت از محیط زیست و توسعه منابع طبیعی و فضای سبز احیا شود.

گفتنی است، این مراسم همزمان در مخابرات مناطق مختلف کشور وشهرستان های تابعه استان در راستای اجرای مسئولیتهای اجتماعی شرکت مخابرات ایران  و به منظور بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با غرس چهل اصله نهال با حضور مسئولین برگزار شد.

/انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.