سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: احساس می‌کنیم این یک سناریو است تا بازیکنان ما آرامش و تمرکز نداشته باشند و خسته و دلزده شوند.

عرب: سناریویی در کار است تا ما را دلزده کنند

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، ایرج عرب سرپرست باشگاه پرسپولیس امروز (سه‌شنبه) به ورزشگاه شهید کاظمی رفت و پیش از شروع تمرین، در جمع سرخپوشان حضور پیدا و با آنها گفتگو کرد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس خطاب به اعضای تیم اظهار داشت: می‌دانیم تحت فشار هستید و شرایط سختی دارید. می‌دانیم با تعصبی که دارید می‌خواهید همیشه پرسپولیس را بالا نگه دارید و برای همین، باید حاشیه‌ها و مشکلات قبلی را کنار بگذارید. باید فکر خود را از این مسائل آزاد و روی اهدافی که دارید، متمرکز کنید. مطمئن باشید باشگاه نیز از طریق مراجع ذیصلاح مسائل گوناگون و حقوق تیم و باشگاه را پیگیری می‌کند اما قرار نیست همه چیز در بوق و کرنا شود.

وی ادامه داد: از شما و هواداران می‌خواهیم بازی با فولاد را فراموش و به بازی با استقلال خوزستان فکر کنید. ادامه دادن آن بحث‌ها و دامن زدن به آن مسائل، منفعتی ندارد. شاید بعضی هدفمند بخواهند که پرسپولیس، به ویژه شما بعد از هر بازی درگیر این مسائل باشید. به این ترتیب باید بعد از هر بازی جدای از هر نتیجه‌ای که کسب شد، روی بازی بعد تمرکز کنیم و پیگیری‌ها هم با جدیت از سوی باشگاه دنبال می‌شود. شما مسیر سختی را پیش رو دارید و به همین دلیل باید انرژی و تمرکز خودتان را حفظ کنید و اجازه ندهید در جریان بازی‌ها و بعد از آن ذهنتان را درگیر کنند.

ایرج عرب سپس اضافه کرد: همانطور که در مصاحبه‌های روزهای اخیر اعلام کردم در حال پیگیری مسائل بازی با فولاد خوزستان هستیم و کار را به شکل جدی پیش می‌بریم. اگر از تیم خواسته‌ایم که ذهن خود را از این مسائل رها کند برای این است که احساس می‌کنیم این یک سناریو است تا بازیکنان ما آرامش و تمرکز نداشته باشند و خسته و دلزده شوند. ما در باشگاه ، مسائل پیش آمده را از ابعاد مختلفی بررسی می‌کنیم و باید تمام جوانب امر را بسنجیم. این گونه نیست که هر قدر جار و جنجال بیشتر باشد، یعنی کار بیشتری انجام می‌شود. از هواداران هم می‌خواهیم به آرامش تیم کمک کنند و آنها بهترین ابزار برای این کار هستند.

سرپرست باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: از آقای سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان هم که همیشه با رهنمودهای خود، کمک فکری داده‌اند، خواهش کرده‌ایم در صورت امکان و صلاحدید، اعضای هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس را هم معرفی کنند. همچنین از هواداران، آن گونه که از بازیکنان خواستیم، تقاضا می‌کنیم، ضمن کمک به آرامش تیم، به آنها انرژی و نشاط بدهند. همچنین توجه داشته باشند شاید پرداختن به حاشیه‌ها و ایجاد سر و صدا در کوتاه مدت منافعی را به وجود آورد، اما در بلند مدت باعث ضربه و لطمه می‌شود. تجربه‌های فوتبال ایران در دو، سه سال گذشته به خوبی بیانگر این واقعیت است و منظور ما را می‌رساند. نتیجه‌های متفاوت هیاهو، جنجال دیگران برابر آرامش و تمرکز پرسپولیس نیازی به بازگو کردن ندارد و ما نباید وارد بازی شویم که دیگران می‌خواهند برای ما ترتیب بدهند. البته این مساله منافاتی با اعاده حقوق و پیگیری مسائل ندارد. ما باید با روشی پیش برویم که باعث موفقیت‌های ما بوده است نه با روشی که نشان داده است باعث ناکامی می‌شود و می‌خواهند باشگاه، تیم و هواداران ما را به آن سو سوق بدهند.

عرب اظهار داشت: از هواداران می‌خواهیم اجازه دهند، خدمتگزاران آنها، مسائل را از طریق مراجع ذیربط دنبال کنند چون هیاهو رهاوردی که می‌خواهیم را ندارد، اما در تمام این مسیر امید ما به حمایت و پشتیبانی هواداران است.

وی در پایان یادآور شد: پرسپولیس با فشردگی بازی‌ها روبرو است. بعد از هر بازی، فرصت و زمان آن چنانی برای ریکاوری نداریم. ریکاوری هم باید در تمام ابعاد باشد. در این شرایط، اعضای تیم پیش از هر چیز به آرامش نیاز دارند و اگر قرار باشد پرسپولیس خود را درگیر همه اظهارنظرها و کنش‌ها کند در عمل مجالی برای تمرکز و آرامش ندارد و این همان کاری است که می‌خواهند ما انجام دهیم. پرسپولیس برای موفقیت به هیچ چیز غیر از خودش و هواداران نیاز ندارد.

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.