رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران ضمن تاکید بر اینکه تنها راه برون رفت برای رسیدن به شکوفایی اقتصادی، اقتصاد مقاومتی است، گفت: قطعا اجرای اقتصاد مقاومتی یک مدیریت جهادی هم می‌خواهد.

اوحدی: اجرای اقتصاد مقاومتی مدیریت جهادی می‌خواهد

به گزارش قدس آنلاین، سعید اوحدی رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در مراسم چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در جمع تعدادی از فعالان فرهنگی دانشگاه‌ها ضمن اشاره به توطئه‌های دشمنان گفت: دشمن از ماه‌ها قبل برنامه‌های زیادی را انجام داد تا مردم ما چهل‌سالگی انقلاب را نبینند و این هم در حد یک بیان نبود و «جان بولتون» از این طرح به عنوان یک سیاست یاد کرد و گفت حتما ایران شاهد برگزاری جشن چهلمین سال انقلابش نیست و برای این موضوع هم برنامه‌های زیادی را اجرا کردند. 

وی در ادامه با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی ادامه داد: هر جریان استقلال خواه و آزادی‌طلبانه برای اینکه بتواند ثمر و استمرار داشته باشد باید سه رکن داشته باشد، یک رکن آن ایدئولوژی انقلاب است، رکن دوم این است که باید از یک رهبری حکیمانه‌ای برخوردار باشد و رکن سوم سرمایه مردم است. 

اوحدی با اشاره به قدرت تشخیص امام (ره) یادآور شد: امروز داریم می‌بینیم امام (ره) بیش از نیم قرن از زمان خودش جلوتر بود و این چنین انسانهایی هستند که برای به ثمر نشستن و استمرار انقلاب تضمین هستند. 

رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران ضمن برشمردن دستاوردهای بزرگ انقلاب در ۴۰ سال گذشته گفت: امروز در تولید علم نانو جزو چهار کشور برتر هستیم و این پیشرفت‌ها به برکت انقلاب و دفاع مقدس است که ما را به خودباوری رساند اگر ما یک روز یک انقلاب نوپا داشتیم امروز ریشه‌های انقلاب به برکت خون شهدا به یک درخت تنومند تبدیل شده است. 

وی تاکید کرد: همانطور که دیدیم انقلاب‌ها و حرکت‌هایی که از رهبری حکمیانه برخوردار نبودند شکست خوردند، حرکتی هم که در فرانسه رخ داده شکی نکنید که با بن بست روبرو خواهد شد، چون رهبری که قوه تشخیص داشته باشد برای این حرکت وجود ندارد.

رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران ادامه داد: جریان داعش یک قیام بزرگ و سناریوی خطرناک برای ریشه‌کن کردن انقلاب بود، اعترافات فرماندهان داعش موجود است، می‌گفتند هدف نهایی ما رسیدن به ایران بود غرب و استکبار می‌دانست که از طریق نظامی و مستقیم نمی‌تواند در مقابل قدرت دفاعی و عظمت ملت مردم ایران بایستد. 

وی گفت: امروز دشمنان به سلاح تحریم متوسل شده‌اند تا به خیال خودشان مردم را تسلیم کنند. ما در کشور مشکلاتی هم داریم، برخی ناکارآمدی را هم داریم ولی رهبری سالها پیش مسائل را تشخیص دادند.

اوحدی تاکید کرد:  مگر رهبر انقلاب ۲ سال پیش فریاد نزدند تنها راه برون رفت برای رسیدن به شکوفایی اقتصادی، اقتصاد مقاومتی است به عنوان یک استراتژی بلند مدت نظام. قطعا اجرای اقتصاد مقاومتی یک مدیریت جهادی هم می‌خواهد و با یک مدیریت جهادی می‌توان اقتصاد مقاومتی را اجرا کرد. 

رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با اشاره به اهمیت داشتن بصیرت گفت: بنی‌صدر قوه تشخیص و بصیرت نداشت. مسلما اگر امروز به او بگویند آیا اشتباه نکردی که با چادر از کشور فرار کردی، آیا آرزو نداری به کشور برگردی، مطمئن باشید آرزو دارد به کشور برگردد، بنی‌صدر قوه تشخیص و بصیرت نداشت که بتواند جریان عظیمی را تشخیص بدهد ولی در مقابل امام قرار داشت که چندین سال جلوتر بود.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.