مسعود گودرزی گفت: فضای اجلاس ورشو تقریبا شبیه به فضای جلسات شورای امنیت است. بنابراین ممکن است که آمریکا و همچنین برخی دولت های اروپایی، دستور کار اجلاس را به این سمت ببرند که نوعی جبهه هماهنگ بر علیه کشورمان شکل گیرد.

اجلاس ورشو در ائتلاف سازی علیه کشورمان شبیه به فضای جلسات شورای امنیت است

مسعود گودرزی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار «قدس آنلاین» با اشاره به برگزاری اجلاس لهستان در روزهای ۲۴ و ۲۵ بهمن ماه که در آن دولت آمریکا از کشورهای مختلف دعوت کرده تا در این نشست شرکت کنند، اظهار داشت: متاسفانه قرار است دولت لهستان در راستای سیاست های آمریکا اجلاسی امنیتی را در ورشو برگزار کند و دولت هایی همچون رژیم غاصب اسرائیل هم در این نشست حضور یابد.

نماینده مردم ممسنی در مجلس شورای اسلامی گفت: گرچه برخی مقامات اروپایی در روزهای اخیر اعلام کردند که در این کنفرانس علیه جمهوری اسلامی ایران اقدامی انجام نمی دهند و ائتلافی شکل نمی گیرد، اما باید گفت که فضای اجلاس ورشو تقریبا شبیه به فضای جلسات شورای امنیت است. بنابراین ممکن است که آمریکا و همچنین برخی دولت های اروپایی، دستور کار اجلاس را به این سمت ببرند که نوعی جبهه هماهنگ بر علیه کشورمان شکل گیرد.

گودرزی ادامه داد: گرچه اروپایی ها در مواضع اعلامی خود ابراز کرده اند که در خصوص اجلاس لهستان و مسائل امنیتی با اقدامات آمریکا همراه نیستند و بر علیه ایران اقدام نمی کنند، اما دولت و وزارت خارجه کشورمان نباید تحرکات و مواضع غربی ها در این اجلاس را دور از نظر نگه دارند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.