قزوین_ صدیقه ربیعی گفت: ۱۵ مقاله عمومی به دبیرخانه همایش زنان کارآفرین، زندگی و کار ارسال شده است.

ارسال ۱۵ مقاله عمومی به دبیرخانه همایش زنان کارآفرین، زندگی و کار

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، صدیقه ربیعی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین روز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برنامه های مختلفی در امور بانوان و خانواده استانداری پیش بینی شده است که از نمونه آن می‌توان به برگزاری همایش زنان کارآفرین، زندگی و کار اشاره کرد.

وی افزود: در برگزاری این همایش نهادهای مختلفی از جمله استانداری، دانشگاه و انجمن زنان کارآفرین همکاری دارد که همایش به منظور هم افزایی بیشتر برای بهبود اکوسیستم کارآفرینی در اواخر بهمن ماه سالجاری (۲۸ بهمن) برگزار می‌شود.

ربیعی با اشاره به محورهای همایش یک روزه پرداخت و یادآور شد: از جمله محورهای این همایش می توان، اثرات متقابل مدیریت خانواده و کسب و کار زنان کارآفرین، نقش عوامل جامعه شناختی، روان شناختی حقوقی بر سازگاری زندگی و کار زنان کارآفرین، تاثیر کسب و کارهای خانوادگی بر سازگاری زندگی و کار زنان کارآفرین، تاثیر اکوسیستم کارآفرینی زنان بر سازگاری زندگی و کار و بررسی الگوهای مدیریت خانواده و کسب و کار در ایران را نام برد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین با بیان اینکه گزارش علمی و اجرایی، سخنرانی و ارایه مقالات علمی و تخصصی، طرح تجربیات زنان کارآفرین، پنل علمی و بازدید از مراکز فرهنگی و تاریخی استان پیش بینی شده است، گفت: ۱۵ مقاله عمومی و چهار مقاله تخصصی به دبیرخانه همایش ارسال شده است.

وی خاطرنشان کرد: ۲۶۰ زن کارآفرین در بخش های مختلف کشاورزی، صنعتی، صنایع دستی و گردشگری، دامپروری و سایر بخش ها شناسایی کرده و روند شناسایی توسط بانک اطلاعاتی زنان کارآفرین استان قزوین شناسایی شده است و به روز رسانی آن در حال حاضر نیز ادامه دارد.

مهری شاهمرادی دبیر اجرایی همایش زنان کارآفرین و عضو انجمن زنان کارآفرین قزوین نیز در ادامه این نشست، تاسیس این انجمن را ۱۵ سال دانست و گفت: همایشی با محوریت بانوان کارآفرین هر سال در استان برگزار می شود.

وی اضافه کرد: سعی کرده ایم که برای ارتقای فرهنگ کارآفرینی زنان، چهاردهمین همایش تخصصی خود را با محوریت مهم زنان کارآفرین ، زندگی و کار درنظرداشته باشیم چراکه توجه به کارآفرینی بانوان جزو اهداف اصلی انجمن زنان محسوب می شود.

دبیراجرایی همایش زنان کارآفرین و عضو انجمن زنان کارآفرین قزوین مطرح کرد: بانوان در جامعه چالش های بسیاری را در زندگی دارند و همایش چهاردهم برمبنای توجه به این موضوعات پرداخته است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.