به گفته آبیار «شبی که ماه کامل شد» با توجه به تعدد لوکیشن ها و فضا ها و تعلیق و اکشنی که ممکن است بعضی جاها داشته باشد کار دشوار تری بود ولی این به آن معنا نیست که من بخواهم همیشه کارهای پیچیده اینچنینی انجام بدهم.

آبیار: در ساخت فیلم‌ها حسی و غریزی جلو می‌روم/ بهتر است که فیلم نوروز ۹۸ اکران شود

به گزارش قدس آنلاین، نرگس آبیار کارگردان فیلم «شبی که ماه کامل شد» با چهارمین ساخته اش(شبی که ماه کامل شد) سیمرغ های سی و هفتیمن دوره جشنواره فیلم فجر را درو کرد؛ به این بهانه قدس آنلاین، گفتگوی کوتاهی با این کارگردان موفق سینما داشته است که در ادامه می خوانید.

قدس آنلاین: خانم آبیار چهارمین فیلم شما این را به ما ثابت کرد که موفقیت و اقبال عمومی این فیلم به مانند دو اثر قبلی شما شیار ۱۴۳ و نفس اتفاقی نیست بلکه جریانی است که در ساخته هایتان رعایت می کنید.

آبیار:امیدوارم به این شکل باشد چون این فیلم برای مردم ساخته شده است و اینکه تا این مرحله رسیده جای خوشحالی است.

قدس آنلاین: همینطور است چون دو اثر قبلی شما هم در زمان خودش مورد اقبال مردم قرار گرفت. چه شاخصه ای را در ذهنتان به عنوان استاندارد کاری حفظ می کنید که با این اقبال مواجه می شوید؟

آبیار: من درساخت فیلمهایم خیلی حسی و غریزی جلو می روم و آنچه از دورنم الهام می گیرم را لحاظ می کنم ولی شاید دلیل این اقابل جمعی برای این است که چون از دل برمی آید بر دل هم می نشیند.

قدس آنلاین: و دقیقا به همین دلیل  هم هست که هرچه به جلو می روید دارید کار ساخت فیلم را برای خودتان سخت تر می کنید.

آبیار: بله خب از شیار ۱۴۳به بعد کمی کارپیچیده تر شد و فیلم سینمایی نفس هم که کار سخت تری بود و حالا که شبی که ماه کامل شد با توجه به تعدد لوکیشن ها و فضا ها و تعلیق و اکشنی که ممکن است بعضی جاها داشته باشد کار دشوار تری بود ولی این به آن معنا نیست که من بخواهم همیشه کارهای پیچیده اینچنینی انجام بدهم ممکن است فیلمی بسازم که خیلی ساده و آپارتمانی باشد باید ببینیم که در کار بعدی چه سوژه ای من را جذب می کند.

قدس آنلاین:چه برنامه ای برای اکران عمومی دارید؟

آبیار: همه اینها به تصمیم تهیه کننده محمد حسین قاسمی بستگی دارد برای ما خیلی بهتر است که نوروز ۹۸به اکران عمومی در بیاید.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.